بهارلو
1395/6/1 دوشنبه رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان منصوب شد رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد بهارلو را به عنوان رییس دفتر ریاست و روابط عمومی این شعبه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد بهارلو را به عنوان رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی این شعبه منصوب کرد.
متن این حکم به شرح ذیل است: 
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمّد بهارلو(زید عزه)
سلام علیکم 
با احترام،  به موجب این حکم جناب¬عالی  را که بحمدلله از تعهّد، پشتکار، تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدّس دفتر تبلیغات اسلامی برخوردارید، به عنوان «رییس دفتر ریاست و روابط عمومی» منصوب می‌نمایم.
امید است در ظلّ عنایات خداوند رحمان و با مساعدت همکاران محترم، در راستای بهبود، ارتقاء و توسعه هدفمند برنامه-های دفتر در راستای سند چشم انداز و افق راهبردی گام‌های مؤثری بردارید و بر پایة تجارب موفق¬تان در حوزة‌ مدیریت به خوبی ایفای نقش نمائید.
در پایان لازم می دانم از خدمات ارزنده و در خور توجّه برادر ارجمند جناب آقای محسن صادقی در مدت تصدی این پست کمال تشکر و سپاس را داشته باشم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما