موسوی عبادی
1395/4/6 يكشنبه رئیس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات مرکز فرهنگ و معارف قرآن: لزوم استفاده صحیح از فضای مجازی برای ترویج معارف قرآن رئیس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات مرکز فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه باید استفاده اصولی و صحیح از فضای مجازی برای ترویج معارف قرآنی صورت بگیرد، گفت: در این راستا اقدامات و فعالیت های خوبی تا کنون انجام گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی عبادی در گفتگویی اظهار داشت: یکی از امکانات به روزی که در دسترس مردم قرار دارد و از آن استفاده می کنند فضای مجازی است.
وی با بیان اینکه کلیه اقشار در موضوعات مختلف از این فضا در حال استفاده هستند، گفت: مخاطبان فعال در این فضا باید هوشمندانه با روش‌هایی، صحت اطلاعات را بررسی کنند.
رئیس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم با بیان اینکه باید استفاده اصولی و صحیح از این فضا برای ترویج معارق قرآنی صورت بگیرد، افزود: در این راستا اقدامات و فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
وی از شکل گیری وفعالیت های کانال های مختلف قرآنی در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: گروه هایی وجود دارند که با ایجاد کانال های دوستانه و یا علمی به ترویج قرآن می پردازند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی عبادی عنوان کرد: هرگروه و جمعی که دغدغه قرآن و ترویج معارف آن را دارند احساس مسؤلیت کرده و فعالیت هایی را در این زمینه انجام می دهند که این فعالیت ها آثار خوبی نیز داشته است.
وی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در ترویج معارف قرآن در فضای مجازی، گفت: گروه هایی هستند که مباحث تفسیری را مطرح و مورد نظر خواهی قرار می دهند و آن ها را به شبکه های اجتماعی منتقل  می کنند.
رئیس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم عنوان کرد: این مرکز نیز از این غافله عقب نمانده و اقداماتی را در فضای مجازی انجام داده است که از آن می توان به ایجاد کانال مرکزو معارف قران در تلگرام  اشاره کرد.
وی ضمن بیان فعالیت های قرآنی در فضای اینستاگرام، ابراز داشت: با بررسی های انجام گرفته در تلاش هستیم تا در این گونه فضا ها فعالیت های بیشتری را انجام دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی عبادی با اشاره به اینکه کارشناسی هایی صورت گرفته مبنی بر اینکه چگونه می توان درفضای مجازی فعالیت کرد، گفت: با فعالان این عرصه و کارشناسان، رمز موفقیت بسیاری از گروه های اثر گذار در فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت تا ماهم بتوانیم از این فضا به نحو مطلوب در ترویج معارف قرآن استفاده کنیم و اثر گذار باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما