اهتمام
1395/4/6 يكشنبه به همت دفترتبلیغات اسلامی اصفهان؛ پنجمین دوره قرآن و تربیت با موضوع سیر تحول دینی در قرآن کریم برگزار شد مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفترتبلیغات اسلامی اصفهان طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان دوره قرآن و تربیت با موضوع سیر تحول دینی در قرآن کریم را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حامد اهتمام معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر عنوان داشت: این دوره به همت معاونت پژوهش این مؤسسه و با همکاری پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان، مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین(ره) و اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی تصریح کرد: استاد این دوره حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالکریم بهجت پور، پژوهشگر برتر در علوم قرآنی و صاحب تفسیر همگام با وحی بود.
اهتمام تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره دانش افزایی و نگاه نو به قرآن کریم که از تأکیدات و دغدغه های رهبری معظم به قرآن کریم و آموزه های آن است، می باشد.
علاقه مندان برای دریافت فایل های این دوره می توانند با مراجعه به سایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانی   www.Morsalat.ir از شرایط و چگونگی ثبت نام اطلاع پیدا نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما