غفاری فرد
غفاری فرد
1395/3/11 سه‌شنبه مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع): ضرورت تغییر ساختار حوزه برای انقلابی ماندن عضو هیئت علمی مؤسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) با بیان این‌که خطر نفوذ بیش از گذشته حس می شود، گفت: افرادی با حمایت از بهائیت به دنبال مصادره کردن انقلاب هستند و فریاد مراجع تقلید نیز به جایی نمی‌رسد. 
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به نقل از خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه در تلاش برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی ماندن حوزه های علمیه، با حضور در بیت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با این استاد برجسته درس خارج دیدار و گفت و گو کردند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن غفاری فر، عضو هیئت علمی و مدیر گروه تبلیغ مؤسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) که به نمایندگی جمعی از اساتید حوزه علمیه در این دیدار شرکت کرده بود، اظهار داشت: خطر نفوذ در روزهای اخیر بیشتر از گذشته حس می شود چرا که افرادی با حمایت از بهائیت و به دنبال مصادره کردن انقلاب هستند و فریاد مراجع تقلید نیز به جایی نمی رسد.
وی ادامه داد: کار به جایی رسیده است که این افراد با فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و با عمل به تعهد یک طرفه می‌خواهند ما را به بردگی استکبار بکشانند و ما چون سرباز نظام و ولایت فقیه هستیم و بدون دستور رهبر کاری نمی کنیم فعلا سکوت کرده ایم.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه یادآور شد: بسیار جای تعجب دارد افرادی متحجر و سکولار مسلک که پس از انقلاب وجهه شورای نگهبان را تخریب کردند، به مدیر حوزه های علمیه وقت نسبت انجمن حجتیه دادند و به جامعه مدرسین تهمت های ناروا زدند امروز در اطراف بیوت مراجع جمع شده اند و فریاد استقلال حوزه و فقاهت از ولایت را سر می دهند.
 وی تأکید کرد: طلاب حوزه های علمیه در سال های گذشته با حضور در تجمع های گوناگون دفاع خود را از انقلاب و دست آوردهای آن نشان دادند و دوشادوش مراجع تقلید و علمای بزرگوار در راه انقلاب حرکت کرده اند.
 حجت‌الاسلام و‌المسلمین غفاری فر در پایان ابراز تأسف کرد: مگر انقلابی ماندن حوزه‌ها امری ضروری نیست؟ پس جایگاه شورای مدیریت در این امر کجاست؟ ساختار حوزه برای انقلابی ماندن باید تغییر کند و این را بدانیم که با برگزاری همایش و نشست های صوری نمی توانیم حوزه انقلابی داشته باشیم.
کلمات کليدي
مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع), حسن غفاری فر, عضو هیئت علمی, دانشگاه باقرالعلوم, حجت الاسلام حسن غفاری
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما