ره توشه خواهران
1395/3/11 سه‌شنبه انتشار ره توشه رمضان ۹۵ ویژه خواهران برروی پرتال دفترتبلیغات اسلامی+ دانلود کتاب ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران به همت روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی برروی پرتال این دفتر منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، خواهران و همچنین برادران مبلغ می توانند این ره توشه را از پرتال دفترتبلیغات اسلامی دانلود نموده و استفاده نمایند.
محتوای ره توشه خواهران مربوط به مباحث خانواده و بانوان است و به صورت مناسبتی و مرتبط با ماه رمضان نیست چراکه خواهران مبلغ علاوه بر ره توشه خواهران ره توشه اصلی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد و می توانند از آن بهره ببرند.
این ره توشه دارای ۱۰ مقاله است که با توجه به نیاز مخاطبان که بانوان باشند تهیه شده است. از جمله مقالات این ره توشه می توان به ویژگی های زنان موفق در قرآن، اخلاق خانواده، نقش مادران در تربیت بزرگان دین، نقش زنان شاغل در خانواده، رواج غیبت میان بانوان، احکام کاربردی محرم و نامحرم، زنان و مدگرایی و غیره اشاره کرد.
نشانی پرتال دفترتبلیغات اسلامی www.dte.ir بوده و علاقه مندان جهت دانلود ره توشه خواهران و برادران می توانند به بخش رویدادهای این پرتال مراجعه و نرم افزار اندروید و فایل pdf ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ را دریافت کنند.

 
فايلها
ramezankhaharan95.apk 9.78 MB
rahtushe_khaharan_1395.pdf 2.49 MB
کلمات کليدي
انتشار ره توشه رمضان ۹۵ ویژه خواهران, ره توشه, روابط عمومی دفتر, دفترتبلیغات اسلامی, پرتال
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما