بوستان کتاب

بوستان کتاب1
1395/3/10 دوشنبه توسط بوستان کتاب در آستانه ماه مبارک رمضان؛ کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی به همراه CD منتشر شد موسسه بوستان کتاب در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی؛ تالیف احمد قاری را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد باقر انصاری رییس موسسه بوستان کتاب از انتشار کتاب تربیت مدیر و مربی قرآنی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت:  این کتاب به همراه لوح فشرده، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تربیت مدیر و مربی قرآن، ضرورتی است که در فعالیت های فرهنگی و قرآنی باید به آن توجه ویژه شود، گفت: این تربیت نیز باید کتاب راهنما داشته باشد تا منتج به نتیجه گردد. 
رئیس مؤسسه بوستان کتاب افزود:این اثر، روش تدریس روان خوانی، تجوید الصلوه و تجوید فنی است که به قلم احمد قاری نگاشته شده و دارای چهار بخش کلیات و ضرورت های فعالیت های قرآنی، روش تدریس روان خوانی، روش تدریس تجوید الصلوه و تجوید فنی است.
وی بیان روش جدید تدریس و نیز بیان روش اجرایی گام به گام برای مربیان را دو امتیاز منحصر بفرد این کتاب نسبت به آثار مشابه عنوان کرد.
انصاری با اشاره به اینکه این کتاب در 265 صفحه به چاپ رسیده، گفت: علاقه‌مندان به مطالعه در موضوعات قرآنی، جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما