نوروزنژاد
1395/3/8 شنبه به همت روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی صورت می گیرد: ثبت نام از روحانیون جهت شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی از ثبت نام روحانیون محترم بمنظور شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) خبرداد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد در گفت وگویی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) تصریح کرد:  روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و به منظور میثاق با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله) از روحانیون محترم علاقمند به شرکت در مراسم 14 خرداد ثبت نام بعمل می آورد.
مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: روحانیون محترم برای شرکت در این مراسم می توانند از روز نهم تا دوازدهم خردادماه از ساعت 9 صبح تا 13 به روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدا، ساختمان مرکزی دفتر مراجعه کنند.
وی با اشاره به استقبال گسترده طلاب و روحانیون محترم برای ثبت نام در این کاروان در سال های گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به این استقبال و ظرفیت محدود درنظر گرفته شده، اولویت ثبت نام با روحانیون معمم و کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما