مبلغان نخبه
1395/3/8 شنبه با حضور آیت الله جوادی آملی؛ نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد نشست مبلغان نخبه و برتردفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مؤسسه علوم وحیانی اسراء و با حضور آیت الله جوادی آملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین لک زایی معاون پژوهش دفترتبلیغات اسلامی و جمعی از مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه حضور داشتند.
در این نشست نخبگان مبلغ اولویت های تبلیغی خود را بیان و مشکلات و مباحث موجود در امر تبلیغ را مطرح نمودند.
 پاسخگویی به شبهات ازطریق فضای مجازی، بهبود فضای علمی درحوزه ها، توجه به قرآن در تبلیغ دین، تشکیل کارگروهی برای پاسخگویی به شبهات، توجه به تبلیغ کارگری و کارفرمایی و شناسایی آسیب هایی که جامعه را بیشتر تهدید می کند و ارائه راهکارهای آن از جمله مباحثی بود که توسط مبلغان مطرح شد.
*نخبگان تبلیغ تجارب خود را به طلاب جوان منتقل کنند
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در این مراسم با اشاره به بهره های معنوی و محتوایی دیدار با مراجع قبل از موسم تبلیغ که حاصل می شود، گفت: دیدار با آیت الله جوادی آملی با نخبگان تبلیغی به عنوان حسن مطلع ایام تبلیغ محسوب می شود.
معاون فرهنگی وتبلیغی دفترتبلیغات اسلامی افزود: در این جلسه لازم است نخبگان تبلیغ، اولویت های تبلیغی ماه مبارک رمضان را مروری کرده و تبادل اطلاعات شود.
وی با تاکید بر استفاده محتوایی و علمی از نظرات نخبگان اظهار کرد: بخشی از کتاب ره توشه راهیان نور رمضان امسال با استفاده از تالیفات و نظرات همین نخبگان تبلیغ منتشر شد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یکی از نشست های موفق سال قبل را برگزاری دوره آموزشی انتقال تجارب تبلیغی عنوان کرد و گفت: طلاب و مبلغان جوان باید بیشتر از تجارب و یافته های نخبگان تبلیغ آشنا شوند تا بتوانند در ایام تبلیغی با استفاده از این تجارب بهتر و بیشتر با مخاطب ارتباط برقرار کنند.
وی از دریافت خاطرات و تجارب نخبگان تبلیغی استقبال کرد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی این ظرفیت را داراست که بتواند خاطرات مبلغان مجرب را تجمیع کرده و آنها را بصورت کتاب چاپ کند.
کلمات کليدي
نشست, مبلغان نخبه, دفترتبلیغات
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما