بوستان کتاب
1395/2/20 دوشنبه به همت موسسه بوستان کتاب صورت می گیرد: رونمایی از کتاب «اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام» در نمایشگاه کتاب تهران موسسه بوستان کتاب، هم زمان با ولادت امام زین العابدین (ع) از مجموعه دوجلدی «اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام» رونمایی می کند.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، مهدی محدثیمسوول روابط عمومی بوستان کتاب، ضمن اعلام این خبر گفت: این موسسه در روز 23 اردیبهشت 95، در سالن یاسِ نمایشگاه شهر آفتاب، از مجموعه دو جلدی اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام، تالیف سید احمد موثقی، رونمایی می کند. 
وی در خصوص زمان و مکان این مراسم گفت: مراسم رونمایی از این مجموعه، در روز 23 اردیبهشت و هم زمان با سالروز ولادت امام زین العابدین (ع) از ساعت 12 الی 13 خواهد بود.
وی درباره  موضوع این کتاب تصریح کرد: وحدت اسلامی از مهم‌ترین آرمان‌هایی است که مسلمانان جهان، از صدر اسلام تاکنون برمبنای آموزه‌های اسلامی، پی‌گیر آن بوده‌اند و به عنوان یک راهبرد، در ابعاد و اشکال مختلف، متناسب با مقتضیات زمانی، آن را ارائه کرده‌اند.
مدیر روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه یادآور شد: اثر حاضر که در دو جلد و هفت فصل سامان یافته، به طرح دوباره و تجزیه و تحلیل علمی دیدگاه‌های مصلحان دینی- سیاسی در کشورهای مختلف پرداخته و می‌کوشد ریشه‌ها، علل، دلایل و عوامل وحدت و تفرقه و ابعاد و اشکال، ماهیت و محتوا، آثار و نتایج وحدت و تفرقه را نشان دهد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما