بوستان کتاب1
1395/2/9 پنجشنبه به مناسبت همزمانی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب با مبعث رسول گرامی اسلام(ص): معرفی دو اثر جدید از بوستان کتاب درباره پیامبر گرامی اسلام موسسه بوستان کتاب، به مناسبت مبعث خاتم پیامبران، به تازگی دو اثر جدید درباره پیامبر اعظم (ص) چاپ و منتشر کرده است.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، تلاقی عید مبعث حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) را با بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، باید به فال نیک گرفت. لذا موسسه بوستان کتاب، به مناسبت مبعث خاتم پیامبران، به تازگی دو اثر جدید چاپ و منتشر کرده که یکی درباره بعثت پیامبر و دیگری نحوه برخورد و مبارزه آن حضرت با فرهنگ جاهلیت است.
این دو کتاب عبارتند از: بشارت‌های پیامبران گذشته از ظهور پیامبر اسلام؛ تالیف: محمد علی شهریاری فرد و  شیوه‌های مبارزه پیامبر(صلی الله علیه و آله) با فرهنگ جاهلی؛ تالیف: سیده صفیه میرحسینی و دکتر ابراهیم فلاح.
در عصر جدید، عالمانی یهودی و مسیحی، نشانه‌هایی از کتاب‌های مقدسشان درباره پیامبر خاتم، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) یافتند و به دین اسلام گرویدند و برخی از آنان نیز، کتاب‌هایی در این‌باره و دفاع از حقانیت اسلام نگاشتند. نویسنده کتاب «بشارت‌های پیامبران گذشته از ظهور پیامبر اسلام»، در پی آن است که بشارت‌های پیامبران گذشته از جمله حضرت موسی و عیسی (علیهما‌السلام) را درباره حضرت خاتم (صلی الله علیه و آله) بررسی کند.
نویسنده، منبع اصلی این کاوش را کتاب مقدس رسمی به زبان فارسی قرار داده تا نشان دهد که در ظاهر همین کتاب مقدس نیز نشانه‌هایی از بشارت‌ها باقی مانده است.
آگاهی و معرفت نسبت به شیوه‌های مبارزه پیامبر (صلی الله علیه و آله) با فرهنگ جاهلی، می‌تواند راه صحیح مبارزه با فرهنگ جاهلی مدرنِ جوامع کنونی را به همه انسان‌ها؛ مخصوصاً مسلمانان نشان دهد و آنان را از سقوط در پرتگاه جهالت نجات دهد.
در عصر حاضر که به رغم رشد فن‌آوری‌های بشری، زندگی انسانی دشوارتر شده است، نشر و تبیین معیارهای معنوی و انسانی رهبران الهی، درمانگر‌ راستین همه نابسامانی‌هاست. بر این اساس، نگارندگان این اثرکوشیده‌اند مهم‌ترین شیوه‌های مبارزه پیامبر (صلی الله علیه و آله) را با فرهنگ جاهلی نشان داده، و بیان دارند که پیامبر (صلی الله علیه و آله) با درایت و هوشیاری، پشتکار و مدیریت صحیح و با الهام از قرآن کریم در مدت زمانی کوتاه، تحول عظیم فرهنگی در جامعه آن روز ایجاد نمود.
کتاب های:  «بشارت‌های پیامبران گذشته از ظهور پیامبر اسلام»، تالیف: محمد علی شهریاری فرد، در 216 صفحه، جلد شومیز و  با قیمت 11000 تومان و « شیوه‌های مبارزه پیامبر (صلی الله علیه و آله) با فرهنگ جاهلی» ، تالیف سیده صفیه میرحسینی و دکتر ابراهیم فلاح، در 244 صفحه ، با جلد شومیز و قیمت 14000 تومان به تازگی به همت بوستان کتاب از چاپ خارج و راهی بازار نشر کشور شده اند.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب ها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما