روستاآزاد
1395/2/8 چهارشنبه معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی: هدف غایی حوزه علمیه امر تبلیغ است معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به عدم اهتمام جدی به تبلیغ در حوزه گفت: باید توجه داشت که هدف غایی حوزه علمیه امر تبلیغ است.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، به همت مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی مراسم تکریم مقام استاد و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در آن مرکز برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از استادان مرکز آموزش‌های کاربردی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،با اشاره به محدودیت‌های استادان و مبلغان در امر تبلیغ از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: مشکل اصلی جدی نگرفتن بحث تبلیغ در حوزه علمیه است.
وی افزود: سیستم حوزه علمیه به گونه‌ای طراحی شده است که تحصیل محور است و اهتمام جدی به امر تبلیغ ندارد؛ در حالی که هدف غایی حوزه علمیه امر تبلیغ است.
حجت الاسلام روستا آزاد با تاکید بر ضرورت امر آموزش های تخصصی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در نتیجه بررسی های چند ساله با هدف گذاری بر موضوعات مورد نیاز در جهت تعمیق باورهای دینی برنامه‌های جدی دارد و از این به بعد دوره های آموزشی در همین زمینه افزایش پیدا می‌کند.
در ادامه این مراسم، استادان بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
همچنین در این نشست، محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزشهای کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن قدردانی از زحمات استادان به بیان گزارش فعالیت‌های مرکز آموزش‌های کاربردی پرداخت و گفت: استقبال زیاد طلاب از برنامه‌های آموزشی، نشان دهنده احساس نیاز آنهاست؛ لذا باید به امر آموزش‌های کاربردی بیشتر اهتمام داشته باشیم و در حال حاضر تقریباً تمام استان های کشور تحت پوشش برنامه‌های آموزشی قرار گرفته است.


 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما