فرقدانی
1395/2/7 سه‌شنبه انتصاب رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، قدرت الله فرقدانی به سمت رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین مسعودی ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حکمی قدرت الله فرقدانی را  به سمت رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: با توجه به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی حسینی زهانی به سمت مدیرکل فرهنگی تبلیغی شعبه خراسان رضوی، به موجب این حکم جناب‌عالی را که بحمدالله از مراتب فضل، تعهد، تجربه و خلاقیت مدیریتی برخوردار هستید به سمت رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان منصوب می‌نمایم.
هر سازمانی به لحاظ پویایی و بالندگی همواره نیازمند نگاهی نقادانه به گذشته و برنامه‌ریزی جدید و جامع برای آینده است از این رو انتظار می‌رود گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دور جدید فعالیت خود را با اهتمام به انجام موارد ذیل آغاز نماید.
ـ انجام مطالعات کارشناسی با هدف بهسازی ساختار سازمانی شعبه 
- برنامه ریزی جهت اصلاح روش ها ، فرآیندها و رویه های سازمانی 
ـ برقراری ارتباط مستمر با دفتر برنامه‌ریزی و توسعه فن‌آوری اطلاعات 
ـ مدیریت امور برنامه و بودجه سالانه شعبه براساس اصول و خط‌مشی‌های مصوّب
ـ پیگیری امور راهبردی دفتر و همکاری در مسیر تحقق اهداف مأموریت‌گرایی و مسأله‌محوری
ـ پیگیری مستمرو جدی فرآیند تسهیم، تخصیص و تأمین بودجه شعبه
ـ تهیه و تنظیم گزارش‌های مالی و برنامه‌ای از ادارات کل شعبه
ـ برنامه‌ریزی جهت تجزیه و تحلیل کمی وکیفی نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها و فعالیت‌های شعبه
در خاتمه لازم می‌دانم، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار برادر ارجمند جناب حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی حسینی زهانی در دوره سرپرستی ایشان تقدیر و تشکر نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما