نمایشگاه دستاوردها
1397/9/24 شنبه از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از 200 اثر جدیدپژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در اولین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که با حضور آیت الله حسینی بوشهری "نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم" و جمعی از فرهیختگان و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد.
برخی از مهمترین آثار رونمایی شده چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی عبارت از مجموعه آثار علامه طباطبایی در 4 جلد، فلسفه فقهی اقتصاد بازدارنده و مقاومتی در 2 جلد، دلیل تحریر الوسیله للامام خمینی در 3 جلد، فرهنگ نامه مؤلفان اسلامی در چهار جلد، اصطلاح نامه فقه در 8 جلد و المنتقد المنافع فی شرح مختصر النافع در 10 جلد می باشد.
گفتنی است از این تعداد 110 اثر مربوط به بوستان کتاب و 90 جلد مربوط به نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که از آذر ماه 1396 تا آذر ماه 1397 در دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما