جشنواره مهدویت
1397/7/11 چهارشنبه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی؛ اولین جشنواره ملی مهدویت برگزار می شود اولین جشنواره ملی مهدویت در بخش های علمی،پژوهشی، فرهنگی و هنری و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اولین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی دانشگاهی و حوزوی و اجرایی کشور برگزار می شود.
این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت و با رویکرد های مختلف برگزار می شودو بخش های این جشنواره شامل بخش هنری، فرهنگی، کتابخوانی، رسانه، فضای مجازی و پژوهشی با محوریت موضوع همایش دکترین مهدویت(چالش های عصر غیبت) هستند.
در بخش پژوهشی به موضوعاتی چون چالش های اجتماعی و سیاسی، اعتقادی و فرهنگی با ریز موضوعات گسترده پرداخته می شود؛ همچنین در راستای تعمیق و ترویج این مباحث، نشست های تخصصی نیز در مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه سال جاری است (مهلت ارسال اثر در بخش پژوهشی تا ۱۵ بهمن ماه می باشد) و ارسال آثار از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی قم، بلوار الغدیر ابتدای خیابان صفاشهر کوچه جهاددانشگاهی(۱/۱) و سایت جشنواره به نشانی www.mahdaviatfest.ir می باشد.
کلمات کليدي
جشنواره ملی مهدویت, جایزه, وبلاگ نویسی, دکترین مهدویت, دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, مهدویت, تخصصی مهدویت, جهاد دانشگاهی, مسابقات
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما