ایاد کمالی
1397/2/16 يكشنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت می گیرد: بررسی نقش مبلغان در كاهش و مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي با حضور وزیر کشور در قم مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از برگزاري نشست نقش مبلغان در كاهش و مقابله آسيب‌هاي اجتماعي در روز 20 ارديبهشت امسال با حضور وزير كشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام یحیی کمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه  اعزام مبلغ اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی از نهادهایی است که مسؤولیت اعزام‌های عمده مبلغان به سراسر کشور را در مناسبت‌های مختلف به عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز این مرکز بر اساس رسالت و مأموریت خود اعزام ماه رمضان را برنامه‌ریزی کرده و ثبت‌نام اعزام گروه‌های تبلیغی از 29 فروردین و اعزام انفرادی مبلغان از 9 اردیبهشت امسال شروع شده البته ثبت‌نام انفرادی مبلغان تا 25 اردیبهشت امسال ادامه دارد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغان ماه رمضان از 27 اردیبهشت تا 25 خرداد امسال خبر داد و افزود: پیش از اعزام مبلغان پنج نشست تخصصی برگزار می‌شود که از جمله آنها سوژه‌های سخن با محوریت قرآن و رمضان و سوژه‌های سخن با محوریت امام علی(ع) و رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: کارکرد دعا در سلامت اخلاق و روان و احکام و استفتائات رمضان از دیگر نشست‌های ویژه مبلغان ماه رمضان است.

کمال عنوان کرد: نشست نقش مبلغان در کاهش و مقابله آسیب‌های اجتماعی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 9:30 تا 13 با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اکنون مهلت ثبت‌نام گروه‌های تبلیغی به پایان رسیده و بیش از 180 گروه تبلیغی ثبت‌نام کردند که برای اعزام آماده می‌شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ره توشه ویژه مبلغان با موضوعات روز آماده شده و به مبلغان تحویل داده شده است گفت: اهتمام به تفسیر قرآن و بیان احکام، تبیین اصل ولایت فقیه و اندیشه‌های امام خمینی(ره) از جمله مسائلی است که مبلغان باید به آن می‌پردازند.

وی یادآور شد: مبلغان به مباحث متناسب با شعار سال در زمینه حمایت از کالای ایرانی، سبک زندگی اسلامی و دشمن‌شناسی و راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند و به اهمیت راهپیمایی با شکوه روز قدس تأکید می‌کنند.

کمال با بیان اینکه ظرفیت بیش از 7 هزار و 500 نفر برای مبلغان ماه رمضان در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با اعزام مبلغان شاهد اثرات تربیتی و معنوی، ترویج اخلاق و معنویت و تعمیق باورهای دینی باشیم و جامعه عاری از آسیب‌های اجتماعی رقم بخورد.
کلمات کليدي
کمال, امور تبلیغی, دفتر تبلیغات اسلامی, وزیر کشور
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما