5
1396/9/20 دوشنبه بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، نسبت به ایجاد بحران های جدید در منطقه هشدار داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا/ النساء آیه ۷۵

سعی و تلاش آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف استمرار جنایات و خیانت های این شیطان بزرگ و نقض آشکار و نادیده گرفتن مجدد احساسات مسلمانان است.

این اقدام سفیهانه تاثیری در مشروعیت بخشیدن به رژیم غاصب صهیونیستی نخواهد داشت و دور زدن حقایق تاریخی و جغرافیایی بیت المقدس است.

به طور قطع نهادهای بین المللی و اسلامی در برابر آنچه به عنوان نقض آشکار و خطرناک حقوق فلسطینیان مظلوم در حال رخ دادن است و زمینه را برای تجاوز بیشتر صهیونیست ها فراهم می آورد، مسئول هستند و باید به مسئولیت خود پایبند باشند زیرا که می تواند موجب ایجاد بحران هایی جدید در منطقه شود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این اقدام، تمام کشورهای مسلمان جهان را به اتخاذ وحدت و یکپارچگی در مقابله با دشمنان جهان اسلام دعوت و تاکید می نماید که  تنها راه ریشه‌کن کردن این غده سرطانی خطرناک، همانگونه که مقام معظم رهبری-مدظله العالی- نیز اشاره داشته اند، مقاومت و مبارزه است.
کلمات کليدي
بیانیه دفتر, قدس, ترامپ, تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما