9
1396/9/20 دوشنبه اعلام فراخوان اولین همایش ملی تصوف، شاخصه ها و نقد ها فراخوان اولین همایش ملی تصوف، شاخصه ها و نقد ها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اولین همایش ملی "تصوف، شاخصه ها و نقد ها" توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc) برگزار می شود.
"عقائد و اندیشه ها"،"آداب و رسوم"و"تاریخی اجتماعی" به عنوان محورهای این همایش تعیین شده و از جمله مزایای ارسال مقاله به این همایش برای محققین و پژوهشگران، می توان به نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  isc ، چاپ مقالات تایید شده توسط هیئت داوران در مجلات علمی پژوهشی و همچنین ترجمه مقالات برتر به زبان های عربی و انگلیسی اشاره کرد.
مهلت ارسال چکیده آثار اول بهمن ماه ۱۳۹۶ و مهلت ارسال مقاله نیز ۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ تعیین گردیده و شیوه نامه نگارش مقالات و ریز موضوعات در سایت رسمی همایش به نشانی www.tasavvof.com درج شده است.
علاقه مندان برای ارتباط با دبیرخانه می توانند با شماره های تماس ۰۹۱۹۴۵۱۵۰۷۸ و ۳۷۷۳۵۳۶۹ (داخلی ۱۳۷۵) با پیش شماره  025تماس حاصل کرده و آثار خود را به پست الکترونیکی tasavvof95@Gmail.com ارسال نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما