زاهدی
1396/8/27 شنبه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:  باید دامنه فعالیت های فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی گسترده تر شود رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نرم افزارهایی و وبگاه هایی که ایجاد شده و قابل تقدیر است و باید دامنه آنها گسترده تر شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدمهدی زاهدی با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارهای خوبی در بخش فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی شروع شده و امیدواریم این پیشرفت ها با سرعت پیش برود.
وی گفت: در حوزه اجتهادی و نظری در علوم انسانی هنوز جای کار بسیاری وجود دارد، چه از نظر مباحث فقهی و چه از نظر مباحث کلامی، عقلی و نقلی نیاز داریم که کار زیادی صورت بگیرد. 
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکتی که دفتر تبلیغات اسلامی شروع کرده، موجب شده که فضایی را فراهم کند که محققین و طلاب و دانشجویان دانشگاه ها که در حوزه دین و معارف دینی کار می کنند، با بهره گیری از محصولات تولید شده، به اطلاعات خوبی دسترسی پیدا کنند.
وی با بیان این که باید دامنه فعالیت های فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی گسترده تر شود، خاطرنشان کرد: نرم افزارهایی و وبگاه هایی که ایجاد شده و قابل تقدیر است و باید دامنه آنها گسترده تر شود و امیدواریم که دو سه سال آینده در بازدید از این نمایشگاه مشاهده کنیم که این غرفه کانون فعالی برای حضور جوانان بیشتر از نظر رجوع به این داده هایی فراهم شده، باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما