سقای بی ریا  قربان زاده
1396/8/9 سه‌شنبه معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):  نشریات دفتر تبلیغات اسلامی سبقه اسلامی قوی دارد  معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: نشریاتی که از حوزه علمیه بیرون می آید، باید سبقه اسلامی قوی داشته باشد که این خصوصیت در نشریات این دفتر دیده می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: نشریات دفتر تبلیغات اسلامی، نشریاتی جاذب و خوب است و نشریاتی که از حوزه علمیه بیرون می آید، باید سبقه اسلامی قوی داشته باشد که این خصوصیت در نشریات این دفتر دیده می شود، اما باید تلاش شود هنر، گرافیک و جذابیت توأم با خوراک سالم از آموزه های اسلامی کنیم. 
وی گفت: باید به طوری کار کرد که این نشریات جاذب باشد یعنی جوان و نوجوان را به خود جذب کند و آن را دنبال کنند، وقتی میتوان گفت که نشریه ای مخاطب خود را پیدا کرده است که بر روی دکه های روزنامه فروشی قرار بگیرد و فروش برود. 
معاون پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: نشریاتی که از حوزه علمیه بیرون می آید، باید سبقه اسلامی قوی داشته باشد که این خصوصیت در نشریات این دفتر دیده می شود و خود بتواند گویا و اشباع کننده مخاطب باشد، امیدواریم دست اندرکاران این مجلات موفقی بیشتری داشته باشند و در این عرصه ها بیشتر بدرخشند و برای حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی افتخار باشند. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار دفتر تبلیغات اسلامی

نشست بیان دستاوردهای پژوهشی مرکز فرهنگی هنری برگزار شد
در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی، نشست بیان دستاوردهای پژوهشی مرکز فرهنگی هنری این دفتر با سخنرانی رییس این مرکز برگزار شد.

نشست بیان دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی برگزار شد
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشست بیان دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی در دومین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

مسأله محوری ویژگی بارز آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی است
معاون پژوهش فاز پنج حوزه علمیه صدوقی گفت: ویژگی بارز پژوهش های صورت گرفته در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مسأله محور بودن آن ها است.

تولید علم باید متناسب با مقتضیات زمان باشد
مدیر واحد پنج مدرسه علمیه شهید صدوقی با اشاره به اهمیت نمایشگاه های پژوهشی گفت: تولید علم باید متناسب با مقتضیات زمان باشد و ما باید بتوانیم رابطه فقه و تربیت و فقه و حکومت و حتی رابطه فقه و فضای مجازی را تعریف و روی آن سرمایه گذاری کنیم.

نشست بیان دستاوردهای پژوهشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه برگزار شد
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشست بیان دستاوردهای پژوهشی یکساله مؤسسه آموزش عالی معصومیه در سومین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نشست بیان دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده فقه و حقوق اسلامی برگزار شد
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشست بیان دستاوردهای پژوهشی یکساله پژوهشکده فقه و حقوق اسلامی در سومین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

شیوه انتخاب برترین های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین شد
معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مراحل انتخاب پژوهشکده، گروه، عضو هیئت علمی و محقق رسمی برتر را تبیین کرد. 

نشست تبیین دستاوردهای معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد
در نشستی در نمایشگاه هفته پژوهش در مرکز همایش های غدیر، دستاوردهای پژوهشی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین شد. 

نشست تبیین دستاوردهای پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار شد
نشست تبیین دستاوردهای پژوهشکده اخلاق و معنویت با ارائه رییس و مدیران گروه این پژوهشکده برگزار شد. 

ضرورت ورود مراکز پژوهشی حوزوی در بحث الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تلاش در راستای تولید نظریه دولت اسلامی در پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد. 

گزارش تصویری
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما