اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق
1396/7/12 چهارشنبه رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی: کارگاه قصه، رمان وخاطره ویژه طلاب برگزار می شود رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه قصه، رمان وخاطره ویژه طلاب به همت این مرکز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمد حسنی در گفت وگویی اظهار داشت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد دوره پاییزه کارگاه قصه، رمان وخاطره ویژه طلاب علاقمند به نویسندگی را برگزار کند.
وی افزود: این کارگاه در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد و طلاب علاقمند به خاطره نگاری می توانند در این کارگاه مقدماتی شرکت کنند.
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در دوره پیشرفته خاطره نگاری که با حضور مرتضی سرهنگی"مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری" و در 10 جلسه برگزار می شود، اولویت ثبت نام با طلاب شرکت کننده در جشنواره خاطره و داستان اشراق اعم از برگزیدگان و افرادی که موفق به کسب رتبه نشده اند، می باشد.
وی در خصوص کارگاه تولید رمان بیان کرد: این کارگاه با حضور احمد شاکری "نویسنده و منتقد ادبی ایرانی و سردبیر فعلی فصل نامه قلم" و هر دوهفته یک بار برگزار می گردد که به فکر تولید حداقل بین 5 تا 10 رمان می باشیم.

 

حسنی در خصوص شرایط کاری این کارگاه بیان داشت: در این کارگاه، طرح های اولیه از بین طلاب جمع آوری می شود و پس از بررسی توسط کارشناسان، حداقل 10 طرح برتر انتخاب شده و در این دوره طرح ها کامل و نهایی خواهد شد.
وی در خصوص کارگاه داستان کوتاه گفت: کارگاه داستان کوتاه با حضور مجید قیصری "داور و برگزیده جشنواره های مختلف داستانی" و در 12 جلسه برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند باید دوره عناصر داستان را گذرانده باشند.
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دوره داستان کوتاه هم کاملا محصول محور می باشد و در پایان یک مجموعه داستان منتشر خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند جهت شرکت در این دوره ها تا 30 مهرماه فرصت دارند تا برای ثبت نام با شماره تلفن 371160 داخلی 5145 تماس حاصل کنند.
فايلها
پوستر.jpg 157.733 KB
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما