محدثی
1396/6/20 دوشنبه با فرا رسیدن سال تحصیلی حوزه و دانشگاه و ایام تبلیغی محرم: شعب بوستان کتاب به مدت 10 روز نمایشگاه می شوند با آغاز سال تحصیلی حوزه و دانشگاه و همزمان با ایام تبلیغی دهه اول محرم، فروشگاه های بوستان کتاب، به مدت ده روز آثار خود و دیگر ناشران را با تخفیف ویژه عرضه می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی، مسئول روابط عمومی بوستان کتاب، ضمن اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، حوزه ها و دانشگاه ها و همزمان با ایام تبلیغی دهه اول محرم الحرام، موسسه بوستان کتاب با بیش از 10 هزار عنوان در موضوعات مختلف، شعبه های کتابفروشی های خود را در قم، تهران، اصفهان و مشهد، به مدت ده روز  به نمایشگاه تبدیل می کند.

وی در خصوص  تخفیف ویژۀ این نمایشگاه تصریح کرد: در طول زمان برگزاری این نمایشگاه؛ یعنی از 22 شهریور تا 1 مهر، کلیه کتاب ها اعم از آثار بوستان کتاب و نیز کتاب های مبادله ای با ناشران دیگر، با تخفیف ویژه و تا سقف 20% عرضه می گردد. همچنین فروشگاه های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت های اعتباری خرید کتاب، محدودیتی ندارند.

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب این اقدام را بستری مناسب برای ناشران و عرضه آثار جدید برشمرد و گفت: «با توجه به مقوله گرانی کاغذ و خدمات چاپ، برگزاری چنین نمایشگاه هایی در کشور و تخفیف های ویژه به بهانه مناسبت های گوناگون، می تواند در ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مفید بوده، کتاب را وارد سبد زندگی مردم گرداند و علاقه مندان به مطالعه و تازه های نشر، کتاب های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه نمایند.

موسسۀ بوستان کتاب، با داشتن 355 اثر برگزیده در جشنواره های بین المللی خارجی و داخلی، 30 نوبت ناشر برگزیده کشور شناخته شده که علاوه بر شعبات دوگانه در قم (مرکزی و کودک و نوجوان)، در اصفهان، تهران و مشهد نیز شعبه  دارد که نشانی و تلفن این شعب به شرح زیر است:
قم-  فروشگاه مرکزی: چهارراه شهدا. تلفن 37743426
قم – فروشگاه تخصصی کودک و نوجوان: چهارراه شهدا. نبش خیابان ارم. تلفن 37773179
تهران- خ انقلاب: بین وصال و فلسطین. تلفن 66969878
مشهد-  چهارراه خسروی. مجتمع یاس. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 32233672
اصفهان-  خیابان حافظ . چهارراه کرمانی. تلفن 32220370
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار دفتر تبلیغات اسلامی

تأثیرگذاری در مناسبات خانواده منوط به آشتی روحانیون با خانواده ها است
رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده گفت: رشته بندی های حوزه باید به شکلی که دین به حیات عمومی مردم بیاید، تغییر پیدا کند.

دنیای شبهه به خانواده ها کشیده شده است/معرفی چند اثر ویژه تبلیغ محرم الحرام
استاد حوزه علمیه قم گفت: سخنان و پیام های امام حسین(ع) بهترین عنوان اعتقادی، کلامی، اخلاقی و سیاسی در ایام تبلیغی است. 

مهم ترین مشکل خانواده ها نبود حاکمیت خداوند است
استاد حوزه علمیه قم نبود حاکمیت خداوند را مهم ترین مشکل خانواده ها عنوان کرد و گفت: تا وقتی که خدا در خانواده ها حاکم نشود، از آسیب ها در امان نخواهیم بود.

بیانیه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی درباره «تحولات جمعیت در جمهوری اسلامی ایران»
بیانیه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی درباره «تحولات جمعیت در جمهوری اسلامی ایران» در همایش حوزه علمیه و جمعیت در قم قرائت شد.

مسأله جمعیت مسئله ای ساختاری است، نه شعاری
مسؤول کمیته پایش سیاست های جمعیتی انقلاب فرهنگی ضمن ارائه آماری از کاهش رشد جمعیت ایران گفت: ایران در سال 2050 در زمره کشورهایی قرارمی گیرد که بیش از 30 درصد آن را جمعیت سالمند تشکیل می دهد.             

باید مقوله جمعیت را مثل مقوله مقاومت مهم بشماریم
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: مقوله جمعیت، نیازمند طراحی های نو، اقدامات و ابتکارات جدید و حرکت جدی تر است و انتظار حوزه از مسؤولان برداشتن گام های بلند تر و تصحیح خطاها و اشتباهات گذشته است.

اعزام 10 هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در محرم الحرام 96
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: برنامه دفتر تبلیغات اسلامی در ماه محرم اعزام قریب به ده هزار مبلغ است که مبلغان در کنار محتواهای تبلیغی خود، بخشی را به مسئله راهبردی جمعیت اختصاص دهند و مردم را نسبت به این مسأله توجیه کنند. 

لزوم شروع خیزش آگاه سازی خطرات کاهش جمعیت
حضرت آیت الله سبحانی گفت: باید خیزشی جمعی در ایران شروع شود و مسئله خطرات کاهش جمعیت را به صورت علمی مطرح کنند، نه حماسی و ضرر های این مسئله را از جنبه فردی و اجتماعی بیان کنند.

خاطره نویسی از شئون مهم رشد معنوی است
استاد حوزه و دانشگاه خاطره نویسی را از شئون مهم رشد معنوی دانست و گفت: اگر به مسأله خاطره نویسی پرداخته شود، می توان از برکات معنوی آن استفاده کرده و جامعه را به سمت معنویت هدایت کرد.

ایجاد جریان در تبلیغ، مهمترین ثمره جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق
دبیر دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق گفت: اتفاق مهم دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق به وجود آمدن جریان در میان گروه های تبلیغی و مبلغان است که خاطرات جذاب تبلیغی و سبک زندگی خود را به صورت مکتوب و امر پایدار و ماندگار در بیاورند.

گزارش تصویری
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما