عراقی
1396/6/14 سه‌شنبه ارسال ۲۵۰ مقاله علمی به همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت دبیر همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت از ارسال ۲۵۰ مقاله علمی به این همایش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جلال‌ عراقی "دبیر همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت" در گفتگویی تصریح کرد: پیرو تشکیل جلسه گذشته کمیته هماهنگی برگزاری این همایش مقرر شد تا با توجه به درخواست متعدد علاقه‌مندان برای ارسال مقاله، زمان ارسال اصل مقالات تا ۲۵ شهریور ماه تمدید شود.

وی افزود: این تمدید برای تسهیل بیشتر در فرایند دریافت اصل مقالات صورت گرفت و کمیته هماهنگی این همایش متشکل از دبیر علمی و اجرایی همایش و رئیس موسسه تمهید است.

دبیر همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت با بیان اینکه تاکنون قریب به ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، عنوان کرد: بیش از ۸۰  مقاله نیز درحال ارزیابی است.

وی تصریح کرد تاکنون ۱۰پیش نشست مقدماتی برگزار شده است و برپایی پیش نشست‌هایی در قم، مشهد و تهران را از دیگر تصمیمات کمیته هماهنگی این همایش در مردادماه و آبان ماه برشمرد و عنوان کرد: نخستین همایش ملی و سراسری "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت (ره)" به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و موسسه قرآنی تمهید در ۲ آذرماه ۹۶ با حضور صاحبنظران قرآنی حوزه و دانشگاه در قم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محورها و زمان بندی این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی http://conf.isc.gov.ir/marefat۹۶ مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما