جعفری
1396/2/22 جمعه مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد: ارسال بیش از ۲۱۸۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حدود ۲۱۰ گروه تبلیغی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و تبلیغی جهت فعالیت های فرهنگی تبلیغ نوین هستند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری در اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ نوین استفاده از بهترین و مؤثرترین ابزارهای رسانه ای و تبلیغی در رساندن پیام دین و تبیین و ترویج معارف اسلامی است. 
وی تصریح کرد: تبلیغ نوین تداوم رسالت انبیاء، اولیاء و عالمان ربانی است که سعی در دفاع مبانی دین و ترویج معارف شیعه داشتند.
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: امروز دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر تبلیغ سنتی و اعزام چهره به چهره، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی شامل فضای مجازی، فضای رسانه ای و ابزارهای مکتوب و هنری را در سرلوحه کار خود قرار داده و بر این اساس، اداره کلی را تحت این عنوان تأسیس کرده است. 
گفت: طی 2 سال گذشته، بیش از 400 طرح با مساعدت این معاونت، مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته اند.
جعفری تصریح کرد: بیش از 2180 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات ارسال شد که صاحبان بخش عمده ای از این آثار یا عضو گروه های تبلیغی هستند و یا در دوره های آموزشی اداره کل شرکت کرده اند. 
وی با بیان اینکه فراخوان آثار دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات از اردیبهشت سال گذشته صورت گرفت، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه، در مراحل مختلف داوری و ارزیابی شد و کیفیت آثار به گونه ای بود که انتخاب را برای داوران سخت می کرد. 
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی افزود: در انتخاب آثار و نفرات برگزیده یکی از ملاک های ما که رویکرد اصلی مجموعه است، داشتن رویکرد تبلیغی و ترویجی می باشد؛ آثار هنری، مجازی و رسانه ای که این رویکرد را نداشتند یا کمرنگ تر بود، شاخص های امتیازآور را نداشتند.
وی با بیان اینکه عمده آثار ارسالی از سوی مبلغان گروه های تبلیغی بود، ابراز داشت: این مسئله نشان می دهد مبلغان نوین به این نتیجه رسیدند کار جمعی موجب هم افزایی بهتر می شود.
جعفری با بیان اینکه این جشنواره به عنوان گام حمایتی از مبلغان نوین محسوب می شود، گفت: جشنوراه پایان کار نیست بلکه آغازی برای حمایت ویژه از مبلغین فعال و ارتقاء بخشی و آموزش مبلغانی است که علاقه مند به این عرصه هستند ولی فعالیت و آثار تولیدی آنها استاندارد لازم را برای انتخاب نداشته است. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و حمایت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امر تبلیغ نوین بیش از پیش شکوفا شود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار دفتر تبلیغات اسلامی

پیشنهاد واگذاری اعطای نشان شامد به سایت های مذهبی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی
مدیر گروه فرهنگ سازی مرکز فناوری و اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: پیشنهاد می شود که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ساماندهی محتوای دینی را در فضای مجازی انجام دهد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی پژوهان همزمان با نمایشگاه رسانه های دیجیتال
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان فضای مجازی سالم، مفید و ایمن را برگزار می کند.

به روزتر بودن دفتر تبلیغات اسلامی از میان مجموعه های حوزوی در عرصه رسانه های دیجیتال
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: با توجه به مجموعه هایی که در حوزه فعال هستند، دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه به روز تر است.

کارگاه «مدیریت اطلاعات مبتنی بر اصطلاحنامه» برگزار شد
کارگاه «مدیریت اطلاعات مبتنی بر اصطلاحنامه» به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار شد

ضرورت هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از محصولات دفتر ارزشمند وقابل تقدیر است اما هم افزایی دفتر و سازمان در این عرصه بسیاری ضروری است.

دفتر تبلیغات اسلامی منشأ خدمات مؤثری است
رییس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های خیلی خوبی داشته و توانسته منشأ خدمات مؤثری در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و نشر معارف اسلامی باشد.

باید دامنه فعالیت های فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی گسترده تر شود
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نرم افزارهایی و وبگاه هایی که ایجاد شده و قابل تقدیر است و باید دامنه آنها گسترده تر شود.

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
تفاهم نامه میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی به امضا رسید. 

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
تفاهم نامه میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی به امضا رسید. 

حضور مسؤولان کشوری و حوزوی در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
مسؤولان کشوری و حوزوی از  غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کردند.

گزارش تصویری
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما