جعفری
1395/12/10 سه‌شنبه مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد: جزئیات کارگاه های علمی و کاربردی همایش فضای مجازی پاک اباذر جعفری گفت: کارگاه ها از سطح علمی بالایی برخوردار هستند که شرکت کنندگان می توانند از آن بهره کامل را ببرند و همچنین در پایان همایش به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارائه می گردد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی، از برگزاری کارگاه های علمی در ایام سومین همایش ملی فضای مجازی پاک با هدف تقویت محتوایی و علمی در عرصه فضای مجازی در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ اسفند ماه سال جاری در محل سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری سومین همایش ملی فضای مجازی پاک عنوان کرد: با توجه به اینکه این همایش جنبه علمی و ترویجی دارد بخشی از فعالیت های ارائه شده در این همایش در قالب گارکاه های علمی و کاربردی جهت استفاده علاقمندان برپا خواهد شد.
مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: این کارگاه های آموزشی توسط مراکز شرکت کننده در همایش اجرا می شود که شامل یازده کارگاه و سه نشست تخصصی خواهد بود.
اباذر جعفری ضمن بیان جزئیات و موضوعات  این گارگاه ها گفت: موضوعات کارگاه ها شامل اخلاق و فقه فضای مجازی, نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی وهمچنین بحث سواد مجازی، توسعه و تقویت دیدگاه کاربران می باشد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارگاه ها از سطح علمی بالایی برخوردار هستند شرکت کنندگان می توانند از آن بهره کامل را ببرند و در پایان همایش به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارائه می گردد
وی همچنین گفت: شرکت در این همایش و کارگاه ها مشروط به ثبت نام در سایت همایش ملی فضای مجازی پاک ( www.famp2017.ir ) است و شرکت در برای طلاب، دانشجویان، فعالان فرهنگی و عموم کسانی که دغدغمند این فضا هستند آزاد است.
جعفری با بیان اینکه برخی شرکت کنندگان از سراسر کشور در این همایش شرکت می کنند افزود: در حال حاضر با توجه به محدودیت ها، فضای اقامت فقط برای اساتید همایش تدارک دیده شده واگر تعداد تقاضا کنندگان به حد مطلوب برسد در صدد هستیم تا مکانی برای اقامت آنان فراهم شود.
وی در پایان خاطر نشان شد: امیدواریم با ایجاد یک محیط گفتگو بین شرکت کنندگان و اساتید بتوانیم در زمینه تقویت محتوایی و علمی فضای مجازی یک حرکت راهبردی را داشته باشیم.
قابل ذکر است که مراکز ارئه دهنده کارگاه ها شامل دانشگاه تهران، پلیس فتا، سازمان سراج، بنیاد بازی های رایانه ای، مرکز اخلاق و تربیت، پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، پژوهشکده فقه و حقوق، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما