هاشمی و آقا
1395/10/20 دوشنبه پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بمناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، متن این پیام بدین شرح است: 
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد، یار دیرین امام و رهبری، مبارز نستوه سالهای زندان و شکنجه و جهادگر فداکار سنگرهای گوناگون نظام اسلامی آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حوزه‌های علمیه شیعی مفتخر است که در طول تاریخ همواره در دامن خویش فرزندان برومندی پرورده است که علم و اجتهاد را با معنویت و اخلاق و روشن‌بینی و اعتدال و خردمندی و شجاعت و فداکاری و ایثار در راه خدا در آمیخته‌اند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونة بارز چنین عالمانی در زمانة ما بود. بی‌گمان صفحات درخشان زندگی سیاسی اجتماعی این رادمرد روزهای بحرانی و سخت انقلاب اسلامی خواندنی‌ها و درس آموزی‌های فراوانی برای روحانیت انقلابی و سیاست‌مدارانی خواهد داشت که خدمت صادقانه به دین و ملّت را در چارچوب آزادگی، کرامت انسانی، عقلانیت و اعتدال و اصول و ارزش‌های متبلور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طلب می‌کنند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضایعه مؤلمه فقدان این مفّسر قرآن را به ساحت مقدّس حضرت حجت‌ (عج)، مقام معظم رهبری(مدّظله العالی)، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، بیت شریف ایشان و حوزه‌های علمیه و طلاب و مبلّغان و قرآن پژوهان تسلیت عرض می‌کند و برای آن عالم بزرگوار علوّ درجات و برای بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان صبر و اجر از درگاه خدای تعالی مسئلت دارد.
امید آنکه غم از دست دادن این استوانة انقلاب اسلامی مایة انسجام ملّی، عزّت رهبری و تقویت بیش از پیش نظام اسلامی گردد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما