فصلنامه اخلاق
1395/4/14 دوشنبه به همت روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی صورت گرفت: انتشار چهل و دومین شماره فصلنامه اخلاق بر روی پرتال دفترتبلیغات اسلامی چهل و دومین شماره فصلنامه اخلاق به همت روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی بر روی پرتال این دفتر بارگذاری شد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، نشریه اخلاق از معدود نشریات علمی کشور است که از سامانه الکترونیکی استفاده می‌کند. این فصلنامه از اوایل سال 92، تمام فعالیت‌های خود را در سامانه www.faslname-akhlagh.ir متمرکز کرده است. از مزایای استفاده از این سامانه می‌توان به مواردی همچون سرعت در انجام فرایند پذیرش مقالات، بارگذاری کلیه شماره‌ها از سال 1384، سهولت دسترسی کاربران، نویسندگان و داوران، خوانندگان و ویراستاران و سایر عوامل، گسترش نامحدود مخاطبان، سهولت بارگذاری فصلنامه در سایر سامانه‌ها مانند پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، نورمگز، مگیران، مرسلات و...، و ثبت دقیق کلیه ارتباطات و فعالیت‌های کاربران اشاره کرد.

استفاده از این سامانه و روزآمد نگه‌داشتن آن، به دلیل هزینه مالی و نیروی انسانی در بسیاری از نشریات انجام نمی‌شود؛ ولی در این نشریه در حال انجام است که یکی از مزیت‌های برتر نشریه در قیاس با نشریات همسو است.

این سامانه ظرف دو سال گذشته بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشته است که برای نشریات علمی و تخصصی یک موفقیت به حساب می‌آید.

علاقه مندان علاوه بر دریافت فایل PDF این فصلنامه از طریق پرتال دفترتبلیغات اسلامی به نشانی www.dte.ir می توانند فایل متنی این فصلنامه را افزون بر تارنمای فصلنامه، از طریق پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به نشانی www.isc.gov.ir و تارنمای اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانی www.morsalat.ir دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، فصلنامه علمی ترویجی اخلاق به صاحب امتیازی دفترتبلیغات اسلامی، مدیرمسوولی محمد قطبی، سردبیری حبیب رضا ارزانی و توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان منتشر می شود.
فايلها
http___morsalat.ir_Portal_file__304308_Akhlagh_42_Morsalat_ir.pdf 4.5 MB
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما