رجایی

تودیع و معارفه ذیحسابی
1395/4/6 يكشنبه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی: انجام وظیفه در دفترتبلیغات اسلامی نوعی عبادت است معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی انجام وظیفه در دفتر تبلیغات اسلامی که منصوب به رهبری است نوعی عبادت به حساب می آید و همه باید با این دید وظایف خود را انجام دهند. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رجایی در مراسم تودیع و معارفه معاونت ذی حساب دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حدیث «بنی الاسلام علی خمس علی الصلاَة والزکات والصوم و الحج والولایه و...»، گفت: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم این مبناها را در زندگی خود رعایت کنیم.
وی انتخاب محمد صالحی به عنوان مدیر کل منابع انسانی را انتخاب مناسب و به جایی دانست و اظهار داشت: با دانش، تجربه، تعهد و شایستگی که از ایشان سراغ داریم با اطمینان خاطر این مسؤلیت به وی واگذار شده است.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حوزه مالی تا کنون اقدامات بزرگی صورت گرفته است، افزود: امیدواریم همان  گونه که در بحث مالی توسعه هایی را داشته ایم در بخش منابع انسانی نیز این  توسعه ها را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه پس ازبررسی های چند ماهه حسابرسان موسسه مفید راهبر،به عنوان تنها موسسه مورد تایید دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بررسی صورت های مالی نهادهای تحت امر،صورت های مالی تجمیعی کلیه واحدهای تابعه دفتر در سال  برای دومین سال متوالی بصورت مقبول مورد تایید قرار گرفت، تصریح کرد: این، نتیجه شفافیت های مالی ما بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین رجایی تمرکز درآمد ها را از اقدامات بزرگ دیگر ذیحسابی عنوان کرد و ادامه داد: اقدام مناسبی بود تا هر دخل و خرجی بر طبق سند صورت بگیرد و سند آن به حسابداری ارائه شود.
وی ضمن بیان  اینکه اقدامات در جهت توسعه مالی باید همچنان ادامه داشته باشد، گفت: هرکدام از ما حافظ بیت المال هستیم و باید مراقبت کنیم تا وجوهی بی مورد هزینه نشود، هرچند تمام مدیران و پرسنل دفتر به این مهم توجه دارند.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، افزود: از جناب آقای عطوفی هم که این مسؤلیت را پذیرفتند تشکر می کنیم و آرزوی توفیق برایش داشته و امیدواریم بتواند این اعتمادی را که به او در این پست شده است را به نحو احسن پاسخ دهد.
وی در پایان گفت: انجام وظیفه در این سازمانی که منصوب به رهبری است نوعی عبادت به حساب می آید و همه باید با این دید وظایف خود را انجام دهند. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما