کمال
1395/4/3 پنجشنبه مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: اعزام مبلغ در طرح اوقات فراغت تابستان امسال مدیریت شده تر انجام خواهد شد مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اعزام مبلغ در طرح اوقات فراغت تابستان امسال نسبت به سال های گذشته هم  بلحاظ انتخاب مبلغ وهم محل تبلیغ هدفمند تر و مدیریت شده تر انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال در گفتگوبا خبرنگار ما، طرح تبلیغی اوقات فراغت تابستان را یکی از بهترین فرصت های تبلیغی دانست و اظهار داشت: در این طرح مدت  حضور مبلغان در مناطق تبلیغی بیشتر از مناسبت های دیگر است و مخاطبان نیز از یک فراغت بالی برای شرکت در دوره های آموزشی و کلاس های تبلیغی برخوردارند.
وی گفت: از آنجایی که به باور ما طرح اوقات فراغت تابستان از فرصت های خوب تبلیغی تلقی بشمارمی آید ، لذا سعی شده است تا با برنامه ریزی، مدیریت، تعامل و رایزنی با نهادهای تبلیغی بهترین و اثر بخش ترین اعزام ها را در این فرص تبلیغی داشته باشیم .
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، اعزام مبلغ در تابستان امسال نسبت به سال های گذشته هدفمند تر و مدیریت شده تر برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به همکاری و تعامل خوب نهادهای تبلیغی ازجمله ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی، جلسات مختلفی را با این نهاد ها برگزار و انتظارات خود را  جهت یک اعزام کیفی و اثر بخش تر ارائه کردیم .
حجت الاسلام والمسلمین کمال ادامه داد: در نهایت این نهاد ها مراکز فعال تبلیغی خود در سراسر کشور را به ما معرفی کردند و ما نیز مبلغانی با شرایط خاص را برای اعزام به این مراکز شناسایی و گزینش نمودیم.
وی گفت: در طرح تبلیغی اوقات فراغت تابستان امسال مبلغانی را که دارای شرایط ویژه، مهارت های خاص وتخصص های لازم و ارزیابی آنان در طرح های تبلیغی سال های قبل مثبت بوده است را شناسایی و آماده اعزام جهت اجرای طرح اوقات فراغت تابستان امسال نمودیم.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: پس از شناسایی مبلغان و برگزاری جلسات توجیهی برای آنها  در نهایت حکم اعزام این مبلغان صادر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین کمال خاطر نشان کرد: مبلغانی که حکم اعزام آن ها صادر شده است با شروع طرح اوقات فراغت تابستان که از دهم تیرماه شروع می شود لغایت اول شهریور ماه به مدت 40 روز در مناطق تبلیغی ،حضور می یابند.
وی تصریح کرد: مبلغان گرامی در این طرح با اجرای برنامه های تبلیغی تدوین شده از جمله گفتمان های دینی، دوره های سیر مطالعاتی، حلقه های انس و معرفت، مسابقات فرهنگی، کلاس های تفسیر قرآن، پاور پوینت ویژه کلاس های مقاطع ابتدایی و متوسطه و برگزاری جلسات با اولیاء دانش آموزان تلاش خواهند نمود تا با غنی بخشی بیشتر جلسات و فعالیت های تبلیغی ، گسترش و تعمیق باور های دینی درمیان مخاطبان به ویژه جوانان نهادینه تر شده و تبلیغ تربیت محور تحقق یابد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما