رونمایی فلسفه علم اصول
1395/2/30 پنجشنبه با حضور رئیس قوه قضاییه؛ کتاب «فلسفه علم اصول» در قم رونمایی شد کتاب «فلسفه علم اصول» در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با  حضور رئیس قوه قضاییه رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این مراسم آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علنیه قم، حجت الاسلام و المسلمین نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و جمعی از علماء و روحانیون حوزه علمیه حضور داشتند.
آیت الله آملی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی و حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از سخنرانان  این مراسم بودند.
 لازم به ذکر است کتاب «فلسفه علم اصول» از تألیفات آیت الله آملی لاریجانی و حاصل سال ها  پژوهش و تدریس ایشان در درس خارج اصول فقه است.
همچنین با اینکه این مجموعه در قلمرو یکی از تخصصی‌ترین مباحث حوزوی است، به زبان فارسی نگارش یافته است. از همین‌رو برای اساتید و دانشجویان علاقه‌مندی که به زبان عربی تسلط ندارند، قابل استفاده است. 
گفتنی است، بخش عمده‌ای از محتوای مجموعه به توضیح و نقد دیدگاه‌بزرگان علم اصول اختصاص دارد و نویسنده در هر بحث گزیده‌هایی از عبارات مورد استناد را آورده تا خواننده از مراجعه به انبوهی از کتاب‌ها بی‌نیاز گردد.


گزارش تصویری مراسم رونمایی از کتاب فلسفه علم اصول را اینجا مشاهده کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما