جمعه 10 فروردين 1403   12:16:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در مهیاسازی بانک های دانش مورد نیاز سامانه های مجهز به هوش مصنوعی

  • خلاصه :مدیر کل فرهنگی تبلیغی شعبه خراسان رضوی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با اتکا به منابع انسانی و ظرفیت های سخت افزاری خود امروز با استقبال از این نوع تکنولوژی ها(سامانه های مجهز به هوش مصنوعی )، بانک های دانش مورد نیاز آن را مهیا کند .
به گزارش تبلیغ نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسینی زهان در گفت وگویی با اشاره به اهداف و چشم انداز دفتر تبلیغات اسلامی و بیانیه ماموریت این دفتر گفت: دفتر در تعامل  با ادارات و دستگاهها و نهادهای دولتی کشوری و استانی و سازمان های فرهنگی  به نحو مطلوبی عمل نموده و در نزد این دستگاهها خوش نام است . مدیران ارشد دفتر، در طول سالیان فعالیت خود پیوسته نقش الگویی برای درستی و  پای بندی به ارزش های سازمانی و قوانین و مقررات مصوب کشور را داشته اند.
وی بیان داشت: دفتر پیوسته نسبت به نهادهای حاکمیتی نظام اسلامی خود را پاسخگو دانسته و در صورت مطالبه، گزارشات شفافی را به ذی نفعان ، از جمله نهادهای نظارتی ارائه می نماید .مدیران ارشد دفتر در طول مدت فعالیت خود پیوسته از  همکاری‌ها و تعاملات با سازمان ها وادارات فرهنگی ، انجمن ها ، کانونها و ستادهای فرهنگی ، موسسات  مردم نهاد و نهادهای غیر دولتی،  استقبال نموده و در حد مقدورات و اعتبارات از فعالیت های مرتبط با ماموریت های ذاتی خود حمایت نموده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کارشناسان دفتر از خلاقیت ویژه ای  برای طراحی و توسعه محصولات و خدمات جدید و نوآورانه استفاده می‌کنند.و به منظور ارتقاء سبد محصولات و خدمات از اطلاعات بازار شامل تحقیقات بازار، نظرسنجی از مشتریان و سایر بازخوردهای دریافتی از ذی‌نفعان، استفاده ‌می کنند و ما دربرابر این همه تلاش خالصانه ،  وظیفه حق شناسی داریم تا  از همه کسانی که در دهه های مختلف در جایگاه مدیریتی و کارشناسی دفتر ایفای نقش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کنیم .  
این استاد حوزه درخصوص چشم انداز آینده دفتر ابراز داشت: به فضل الهی امروز دفتر از زیرساخت های لازم برای تحقق ماموریت  های خود برخوردارست ، اساتید و اعضای هیات علمی و مبلغان دفتر آماده اند محتوای مناسب جهت  تعمیق باورهای دینی و مبارزه با انحرافات اعتقادی را درسطح منطقه و بین الملل به عهده بگیرد و به تصور من در آینده ی نزدیک سامانه های مجهز به هوش مصنوعی جایگزین تدریس و تبلیغ سنتی خواهدشد.
وی بیان داشت: دفتر می تواند با اتکا به منابع انسانی و ظرفیت های سخت افزاری خود امروز با استقبال از این نوع تکنولوژی ها، بانک های دانش مورد نیاز آن را مهیا کند .
حجت الاسلام حسینی در پایان خاطر نشان کرد: ‌آینده دفتر کاملا روشن است، مسئله محوری یکی از ارزشمندترین ابتکارات فرهنگی است که می تواند در تعامل با سایر دستگاهها ی نظام ، مسائل اساسی و به زمین مانده ی جامعه دینی را حل کند .

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما