پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:32:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

ضرورت توجه به نوآوری و خلاقیت در امر تبلیغ

  • خلاصه :رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در بین گروه های تبلیغی شاهد استعدادها و توانمندی های فوق العاده ای هستیم که باید از چنین فعالیت های حمایت نموده و پیگیر استمرار آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام شریعتمداری در نشست مشترک تبیین ظرفیت های اداره کل تبلیغ عمومی با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بر ضرورت توجه به ایده های خلاق و نوآور مبلغان و عملیاتی کردن آن تاکید کرد.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: امروزه کشور های غربی بر پایه تولیدات و محصولات خود که با سیاست های مرتبط با افکار و سبک زندگی غربی صورت می گیردف اعم از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری، فرهنگ کشورشان را گسترش می دهند.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در بین گروه های تبلیغی شاهد استعدادها و توانمندی های فوق العاده ای هستیم؛ به طور مثال، گروهی مشغول به فعالیت در زمینه تولید نرم افزار به صورت حرفه ای، گروهی دیگر در بحث ایجاد پارک های فرهنگی - تربیتی شروع به کار کرده و تا مرحله قرارداد با شهرداری پیشرفته است، گروهی دیگر در بحث آموزش های مختلف کار با کودک و نوجوان و خانواده در حدّ تربیت مربی فعالیت داشته اند.

وی به ضرورت توجه به منابع پایدار در امر تبلیغ اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص های دفتر تبلیغات اسلامی در ارتقای گروه های تبلیغی، داشتن منبع پایدار مالی می باشد تا گروه های تبلیغی در کنار حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی از آن منابع نیز استفاده کنند.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می تواند با ثبت و عملیاتی کردن ایده های جدید در مسأله کسب و کار مبلغان، البته فعالیت های اقتصادی متناسب با کارهای فرهنگی و تبلیغی آنان، کمک شایانی در ایجاد و توسعه منابع پایدار مبلغان و گروه های تبلیغی کند.

وی به مسأله گرفتن مجوز مؤسسه برای گروه های تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: خواسته ما از رئیس محترم مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق این است که از طریق تعامل با نهادهای بالادستی بتواند برای گروه های تبلیغی مجوز تشکیل مؤسسه فرهنگی را اخذ نماید تا گروه های تبلیغی توانمند با تلاشی مضاعف به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود ادامه دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما