جمعه 10 فروردين 1403   00:33:20

(مهار تورم، رشد تولید)

print

توسط جمعی از شخصیت‌های حوزوی انجام شد؛

رونمایی از 270 اثر جدید دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه‌های علمی و فناوری نوین

  • خلاصه :270 اثر جدید در حوزه‌های پژوهشی و فناوری نوین و سامانه مدیریت دانش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ظهر امروز طی آیینی با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزوی در مرکز همایش‌های غدیر آغاز به‌کار کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی معاون پزوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت طی یک سال اخیر پرداخت.
همچنین، در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسملین علی امینی معاون قوه قضاییه، احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جمعی از معاونان دفتر تبلیغات اسلامی از 270 اثر جدید در حوزه‌های علمی و فناوری نوین رونمایی شد که 259 مورد از این اثرها به کتب علمی و پژوهشی و همچنین 11 مورد به آثار فناوری نوین اختصاص دارد.
این آثار به همت پژوهشگران و محققان در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین مؤسسه بوستان کتاب از آذرماه سال 1397 تا آذرماه سال جاری تهیه شده است.
خاطرنشان می‌شود، سامانه مدیریت دانش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محوریت جمع‌آوری و سامان‌دهی دستاوردهای مختلف علمی از جمله پایان‌نامه‌ها و مقالات در این مراسم رونمایی شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما