جمعه 10 فروردين 1403   09:18:15

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)؛

مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «داستان 18 بانو» برگزار می شود

  • خلاصه :معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «داستان 18 بانو» را برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «داستان 18 بانو» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
شایان ذکر است شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.
منبع مسابقه، کتاب «داستان 18 بانو» کاری از گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است و علاقه مندان برای دانلود (رایگان) این فایل می توانند به سایت بلاغ مراجعه کنند.
همچنین به نفرات برتر این مسابقه، جوایزی نقدی اهدا خواهد شد که عبارتند از: نفر اول 500 هزار تومان، نفر دوم 400 هزار تومان، پنج نفر سوم 200 هزار تومان،35  نفر هر کدام 100 هزار تومان، و 6 هدیه 100 هزار تومانی برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقه.
گفتنی است این مسابقه به صورت آنلاین و در قالب ۲۰ سوال چهار گزینه ای طراحی شده است که علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از تاریخ 9 آبان ماه تا 9 آذرماه 1401، به سایت quiz.balagh.ir مراجعه کنند.
جهت اطلاع از اسامی برندگان مسابقه و اطلاعیه ها، عضو کانال رسمی بلاغ به نشانی https://eitaa.com/balagh_ir شوید.
در صورت بروز هر گونه مشکل و خطا در حین مسابقه و یا هر گونه سوال پیرامون مسابقه با آیدی https://eitaa.com/balagh1 در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار نمایید.
لازم به ذکر است جایزه به افرادی تعلق می گیرد که در زمان تعیین شده، مشخصات خود را ارسال کنند، در غیر اینصورت افراد دیگر جایگزین خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما