پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:23:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

هدف از تدوین کلان برنامه ها در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تبیین شد

  • خلاصه :معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هدف از تدوین کلان برنامه ها را انسجام بخشی به فعالیت های پژوهشی و اجتناب از پراکنده کاری عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد در دومین جلسه معاونت پژوهش پژوهشگاه و مدیران پژوهشکده اخلاق و معنویت که با موضوع بررسی کلان برنامه های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، ضمن اشاره به اعلام و بررسی کلان برنامه های پژوهشگاه، هدف از تدوین کلان برنامه ها را انسجام بخشی به فعالیت های پژوهشی و اجتناب از پراکنده کاری دانست و اظهار داشت: با تدوین کلان برنامه تحقیقاتی، می بایست کلیه فعالیت های پژوهشی اعم از طرح های پژوهشی، مقاله ها، همایش ها، کرسی ها، نشریه و... در راستای تحقق آن کلان برنامه قرار داشته باشند.
سپس، سیدمهدی صالحی امیری «رئیس گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی معاونت پژوهش»، پس از تعریف کلان برنامه و تفاوت آن با کلان پروژه، به بررسی و ابهامات در خصوص سه کلان برنامه پیشنهادی این پژوهشکده پرداخت.
در ادامه، احمد شاکرنژاد «رییس پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» و مدیران گروهای این پژوهشکده با توجه به ملاحظات و ابهامات در خصوص لزوم تدوین کلان برنامه ها و همسانی عناوین کلان برنامه های آن پژوهشکده با عناوین قطب ها و میزها بیان نمودند و پیشنهاد شد سه کلان برنامه آن پژوهشکده بازبینی و اصلاح گردد و به معاونت پژوهشی پژوهشگاه ارسال شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما