جمعه 10 فروردين 1403   00:35:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد:

اعزام 325 مبلغ در ایام فاطمیه دوم در منطقه جنوب شرق

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از اعزام 325 مبلغ در ایام فاطمیه دوم در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: تعداد 325 مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف جنوب شرق کشور در ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به تبلیغ پرداختند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: با فرارسیدن ایام فاطمیه دوم مبلغین در قالب گروه های تبلیغی و تبلیغ تخصصی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به مناطقی از جنوب شرق کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این مبلغین به تعداد 90 نفر از شهر مقدس قم، 227 نفر مبلغ به صورت عمومی، 6 نفر به صورت تخصصی و 2 نفر نخبه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به برخی از شهرهای استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مبلغین فعال در ایام فاطمیه زمینه ساز تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی و سیره دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح این مناطق خواهد بود و در جهت این ارزش قدردان این مبلغین گرامی هستیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما