پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:51:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:

خدمت به مبلغان، موهبت و نعمت برای مسئولین است

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، خدمت به مبلغان را نعمت الهی برشمرد و گفت: خدمت به مبلغان، موهبت و نعمت برای مسئولین است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه برنامه ریزی و هم اندیشی تبلیغ و اعزام ماه رمضان ۱۴۰۰ به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال «مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» خدمت به مبلغان را نعمت الهی برشمرد و اظهار داشت: خدمت به مبلغان و فعالیت در راستای نشر معارف دینی یک موهبت و نعمت از سوی خدای متعال به مسئولین است که باید شاکر این نعمت باشیم.

وی گفت: اگر با خلوص نیت در کارهایمان ورود کرده، بعضی از ناملایمت ها را اغماض و سختی هایی که بعضاً در این راه پیش می آید را تحمل نمائیم، یقیناً این فعالیت ها در روز قیامت باعث نجات ما خواهد بود.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی، به موضوع اعزام ماه رمضان ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: در خصوص اعزام ماه رمضان به دلیل مشخص نبودن وضعیت کرونایی شهرها و همچنین وضع تردد بین استان ها، فعلاً مشخص نیست که آیا اعزام حضوری خواهیم داشت یا فقط در عرصه فضای مجازی ورود خواهیم کرد.

وی افزود: اعزام ماه رمضان ۱۴۰۰ از دو حالت خارج نیست؛ یا مانند ماه رمضان ۱۳۹۹ خواهد بود که عمده فعالیت ها به سمت فضای مجازی خواهد رفت یا مانند ماه محرم ۱۳۹۹ در کنار فعالیت تبلیغی مجازی تبلیغ حضوری نیز خواهد بود؛ در هر حال اداره کل تبلیغ عمومی برای هر دو حالتِ مذکور برنامه ریزی کامل و دقیق انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین کمال اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، سامانه اعزام برای ثبت درخواست نهادهای تبلیغی باز و مراحل بررسی و تأیید آن بعد از تعطیلات صورت گیرد.

وی به نشست های قبل از اعزام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: نشست های قبل از اعزام ماه مبارک رمضان در ۶ موضوع مهم و کاربردی در حال ضبط شدن می باشد که چند روز قبل از اعزام این نشست ها برای مبلغان پخش خواهد شد و سپس از محتوای نشست ها آزمون برگزار و به نفرات برتر، هدایا و جوایز مناسبی اهدا خواهد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین کمال خاطرنشان کرد: همکاری با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه نیز در دستور کار است که در آینده نزدیک این همکاری در خصوص اعزام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ صورت خواهد گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما