جمعه 10 فروردين 1403   18:04:13

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

کارگاه آموزشی «رضایت زندگی زناشویی» برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «رضایت زندگی زناشویی» ویژه مبلغین بومی و ملاهای منطقه جنوب شرق کشور به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق کشور» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه مبلغین بومی خواهر و برادر این شعبه در شهرهای ایرانشهر، دلگان،جلگه، قلعه گنج، زهکلوت، عنبرآباد و ریگان برگزار شد.

وی گفت: این دوره با ارائه حجت الاسلام والمسلمین قانع «از اساتید نخبه حوزه های علمیه و کارشناس مذهبی آستان قدس رضوی» با هدف توانمندسازی و  بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه سبک زندگی و مهارت های زندگی موفق زناشویی به مدت یک هفته در شهرهای نامبرده به صورت یک روزه برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق تصریح کرد: دستیابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده است لذا از این رو، سالم‌سازی محیط خانواده و روابط زناشویی و افزایش رضایت زناشویی، بی‌گمان اثرات مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در این سلسله کارگاه های آموزشی مباحثی از قبیل: مهارت ارتباطی شامل خوب گوش کردن، آگاهی از مسائل بین‌فرهنگی، غلبه بر کمرویی، آگاهی از نقش جنسی، مدیریت خشم، برقراری ارتباط، مدیریت اختلافات و تعارض، ابراز وجود، قاطعیت در رفتار، ابراز احساسات به صورت مناسب، آشنایی با پل‌‌ها و موانع، مهارت مکالمه و انتخاب دقیق کلمات در جریان ارتباط پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی اظهار داشت: پیش بینی می شود در این کارگاه آموزشی مبلغین بتوانند مهارت زناشویی شامل اطلاعات در مورد بالا بردن عزت نفس، بینش نسبت به روابط بین دو جنس، درک وظایف و مسؤولیت‌‌ها نسبت به جنس مخالف، ارزش‌های دینی، ارزش‌های اخلاقی و ارزش‌‌های اجتماعی را به خوبی فراگیرند.

وی گفت: همه می دانند داشتن روابط زناشویی سالم، رضایت بخش و آرامش دهنده مبنای اصلی موفقیت در زندگی مشترک است و علی رغم اهمیت این موضوع، متأسفانه آگاهی افراد در این زمینه بسیار اندک است لذا در این کارگاه تلاش شد تا شرکت کنندگان و مبلغین به سطحی از آگاهی در این مورد دست یابند.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و سیاست های شعبه جنوب شرق کشور این است که خلأهای آموزشی مبلغین را شناسایی و در آنها ورود پیدا کند تا بتواند آن کاستی را رفع نماید و مبلغین را به سطح بالاتری از درجات علم و آگاهی برساند زیرا مبلغین مناطق مشترک باید سطح علمی شان، از دیگر مبلغین بالاتر باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما