پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:02:30

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دبیر شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی:

نمایشگاه دستاوردهای قطبی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود

  • خلاصه :دبیر شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قطبی این دفتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین هاشمیان «دبیر شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی» در نشست شورای راهبری این دفتر که با موضوع «نمایشگاه دستاوردهای قطبی» برگزار شد، گفت: دبیرخانه شورای راهبری به همراه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در حال طراحی نمایشگاه دستاوردهای قطبی است و این نمایشگاه یک نوع مقدمه برای نمایشگاه اصلی دفتر در سال آینده می باشد.

وی با اشاره به اینکه زمان محدودی در اختیار داریم که مستلزم همکاری قطب ها و میزها با روابط عمومی و دبیرخانه شورای راهبری است، گفت: آماده کردن و ساخت کلیپ جهت ارائه در نمایشگاه، نیازمند دریافت محتوا از طرف قطب ها و میزهاست تا یک کار رسانه ای حرفه ای انجام شود.

دبیر شورای راهبری با تأکید بر اینکه نیاز نیست قطب ها و میزها تمام برنامه ها را در محتوا بیاورند، تصریح کرد: ارائه فعالیت های برجسته در میزها و قطب ها کافی است که به یک خروجی رسانه ای جذاب برسیم تا در نمایشگاه دی ماه امسال عرضه شود.

*قطب های فکری و فرهنگی یک جریان دراز مدت و استراتژیک است
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مسعودی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در این نشست با اشاره به اینکه در نمایشگاه باید بُعد نوآوری هم لحاظ شود، اظهار داشت: دستاوردهای نوآورانه ای که طراحی جریان های قطب های فکری و فرهنگی بعد از 40 سالگی انقلاب برای نظام داشته است، باید به شکل نرم افزاری در نمایشگاه دستاوردهای قطبی نمود داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر اینکه مکرراً در بیرون و درون از مجموعه دفتر این سؤال پرسیده می شود که اثربخشی قطب ها چه بوده است، گفت: دستاوردهای قطب ها بسیار بوده اما اثر بخشی اقدامات عملی باید در نمایشگاه خودش را نشان دهد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، قطب های فکری و فرهنگی را یک جریان دراز مدت و استراتژیکی خواند و تصریح کرد: مشهود بودن آینده جریان قطبی چه در سطح سازمان و چه در نمایشگاه دستاوردهای قطبی باید لحاظ شود.

وی همراهی آموزش و پرورش و حوزه علمیه با جریان قطبی را ضروری دانست و افزود: نباید فقط به ارائه اسناد و دستاوردها اکتفا شود، بلکه باید سازمان ها و ارگان های دیگر با این جریان قطبی همراه شوند تا دستاوردهای بهتری داشته باشیم.

*دستاوردهای قطب ها معرفی شود
سپس، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی «رئیس میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی قطب های فکری و فرهنگی» ضمن بیان پیشنهادی اظهار داشت: بایستی که رؤسای قطب ها و میزها در خلال هفته پژوهش یک نشست داشته باشند و دستاوردها و ظرفیت ها را در آنجا معرفی کنند.

در پایان این نشست، احمدی حاجی «دبیر قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم انسانی و اسلامی» خاطرنشان کرد: در سال گذشته تجربه خوبی در جذب و استقبال مخاطبین در نشست های علمی نداشتیم و لذا اگر نشست ها ضبط گردد و در رسانه ها و صدا و سیما پخش شود، معرفی بهتری خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما