پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:46:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دوره بلند مدت تربیت مربی خانواده در اهواز آغاز به کار کرد

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز به کار دوره بلند مدت تربیت مربی خانواده در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام محمد آل مبارک در گفت و گویی با بیان این که آسیب های اجتماعی از جمله آسیب هایی است که باید مورد توجه مدیران فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد، اظهار داشت: لازم است از حوادث تلخی که در مسیر زندگی مردم از طریق آسیب های اجتماعی قرار می گیرد، پیشگیری شود.

وی گفت: آسیب هایی همچون طلاق و خشم سبب فروپاشی برخی از خانواده ها شده است که عدم شناخت از این آسیب ها، عامل اصلی از هم گسستگی خانواده ها است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تربیت طلاب و مبلغین خواهر و برادر در زمینه تربیت مربی خانواده، تصریح کرد: طلاب و مبلغینی که در این زمینه آموزش دیده و پرورش یافته اند، در جهت پاسخگویی و حل مشکلات خانواده ها در جامعه فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: دوره بلند مدت تربیت مربی خانواده با حضور حجت الاسلام والمسلمین مخدوم "دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" در اهواز آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام آل مبارک خاطرنشان کرد: بعد از گزینش و مصاحبه، 40 طلبه و مبلّغ شرایط لازم جهت شرکت در این دوره را داشتند که این دوره قرار است در 18 هفته با موضوع "حقوق خانواده" با حضور اساتید مجرب در اهواز برگزار شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما