جمعه 31 فروردين 1403   05:11:11

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در راستای جهاد تبیین صورت گرفت؛

حضور مبلغان در بیش از 2300 کلاس درس آموزش و پرورش خوزستان

  • خلاصه :سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: در استان خوزستان قریب1 میلیون و 100 هزار دانش آموز داریم که به نوبه خود یکی از استان های با نرخ بالای دانش آموز هستیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین امیر مقبل بیان داشت: در استان خوزستان قریب1 میلیون و 100 هزار دانش آموز داریم که به نوبه خود یکی از استان های با نرخ بالای دانش آموز هستیم.
وی افزود: یک از اولویت ها ما در اعزام مبلغان، اعزام به مدارس آموزش و پرورش است، که مبلغان ضمن حضور و برپایی مناسک دینی، به بیان دستاوردهای نظام اسلامی می پردازند و به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: در این زمینه ارتباطی خوبی با طرح معراج داریم و با توجه به اثرگذاری موفق این طرح، به انحاء مختلف از این حرکت حمایت می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین امیر مقبل گفت: از ابتدای سال تحصیلی تا کنون 291 مبلغ به مدارس اعزام کردیم و برنامه تا پایان سال این عدد به رقم 440 برسد.
وی تاکید کرد: تا کنون بیش از 2300 جلسه کلاسی با حضور مبلغان برگزار شده است که این عدد تا انتهای امسال 3500 خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان یکی از اعزام را اعزام به ندامتگاه ها عنوان کرد و افزود: بنا به ضرورت حضور مبلغان در زندان ها، و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل زندان های خوزستان تا کنون 20 مبلغ عمومی و تخصصی به این مکان ها در شهرهای اهواز، شوشتر، رامهرمز و بندر ماهشهر اعزام شدند که بحمدالله برکاتی بسیار خوبی داشته است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما