جمعه 10 فروردين 1403   14:26:02

(مهار تورم، رشد تولید)

print

هم افزایی میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و معاونت مهر

  • خلاصه :در نشست مشترک میزکار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و معاونت مهر (مجازی، هنر و رسانه) دفتر تبلیغات اسلامی بر هم افزایی و افزایش همکاری های مشترک تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی «معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی» در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده «رئیس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی» با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در این میز تصریح کرد: معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی تا تمامی فرآیند رسانه ای سازی محتوای پروژه شب قصه های قرآنی که در میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دنبال می شود را انجام داده و طی رایزنی با معاونت صدای صدا و سیما نسبت به پخش هر شب این داستان ها از طریق رادیو برای کودکان اقدام کند.

وی با اشاره به ظرفیت مجلات این معاونت افزود: آمادگی داریم تا یک شماره از مجلات خودمان را به میز قرآن و کارهایی که برای کودکان در موضوعات قرآنی صورت گرفته است، اختصاص دهیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت پاسخ به شبهات قرآنی ادامه داد: این معاونت آمادگی دارد تا با معرفی کارشناسان قرآنی توسط آن میز نسبت به تهیه کلیپ های پاسخ به شبهات قرآنی در استودیوی معاونت اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم قرآنی از آمادگی این معاونت برای همکاری در طرح های تولیدات هنری و گرافیکی با مضامین قرآنی و برگزاری جشنواره و نمایشگاه هایی در این خصوص خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی تصریح کرد: استخراج پیام های قرآنی بصورت شفاف، کوتاه و در حد ممکن غیر قابل تفسیر و تبدیل آن به محصول رسانه ای از جمله اقداماتی است که باید دنبال شود و معاونت مهر در این زمینه نیز آماده همکاری با قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی است.

در ابتدای این دیدار نیز، حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های همکاری دو مجموعه خاطرنشان کرد: تولید مجموعه ۳۶۵ قسمتی شب قصه های قرآنی برای کودکان از جمله اقدامات مشارکتی میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با معاونت مهر است.

در ادامه نیز، حجج اسلام والمسلمین احمدنژاد «قائم مقام مرکز در امور رسانه معاونت مهر و «نماینده حقوقی این معاونت در قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی» و غرسبان «دبیر میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی» به ارائه نقطه نظرات پیرامون فعالیت های مشترک پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما