پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:41:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد؛

لزوم هم افزایی و هماهنگی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع)

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم هماهنگی و هم افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی جامع سالیانه زیر نظر امام جمعه سوسنگرد برای این منظور شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، به منظور ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) و مرزبانی از این مکتب، نشست هم اندیشی و اجرایی به ابتکار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور امام جمعه سوسنگرد، مدیران حوزه علمیه برداران و خواهران و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گزارش های جداگانه خدمات 10 ساله این دفتر به سوسنگرد را ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی و هم افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی جامع سالیانه زیر نظر امام جمعه سوسنگرد برای این منظور شد.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد دوره های تربیت مربی شیعه شناسی و مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) برای طلاب خواهر و برادر و معلمان به شکل جداگانه برگزار گردد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی «امام جمعه سوسنگرد» نیز در این دیدار از اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به موضوعات مهم فرهنگی و دینی قدردانی کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما