جمعه 10 فروردين 1403   01:42:02

(مهار تورم، رشد تولید)

print

ثبت نام مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شد

  • خلاصه :معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) از ثبت نام این مؤسسه در مقاطع سطح 3 و 4 در پنج رشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، خانم محمدی در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام در سال تحصیلی 1401-1400 از تاریخ 25 بهمن ماه 1399 همزمان با مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران در سراسر کشور در مقاطع تکمیلی سطح 3 و 4 آغاز و تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1400 ادامه دارد.
وی گفت: پذیرش مقطع عالی (سطح سه /کارشناسی ارشد) به شیوه حضوری تمام وقت در 6 رشته تفسير و علوم‌ قرآنی، فقه ‌و اصول، فلسفه‌ اسلامي، اخلاق و تربیت اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی،کلام اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان انجام می شود و می توان ادعا کرد که در مراکز وابسته به مرکز مدیریت، تنها مرکزی هستیم که 6 رشته را به صورت همزمان در حال برگزاری دارا می‌باشیم.
معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) تصریح کرد: پذیرش مقطع تخصصی (سطح چهار/ دکتری) به صورت شیوه حضوری تمام وقت و در 5 رشته تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه، کلام اسلامی و علوم و معارف قرآنی صورت می گیرد.
وی افزود: سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام می شود اما در سطح 3 داوطلبانی که معدل 17 به بالا را دارا می‌باشند، از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند و دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط از دانشگاه امام صادق(ع)، جامعه المصطفی(ص) و مدرسه عالی شهید مطهری را دارا می‌باشند، می‌توانند در آزمون ورودی مؤسسه معصومیه شرکت کنند.
شایان ذکر است متقاضیان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، به سایت masoumiyeh.ir مراجعه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما