جمعه 10 فروردين 1403   09:30:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

فراخوان مصاحبه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی

  • خلاصه :رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام حقیقت در گفت و گویی از مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی خبر داد.

وی با اشاره به ادامه روند شیوع ویروس کرونا گفت: اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، از افرادی که در فراخوان شرکت در مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ثبت نام کرده اند، مصاحبه غیر حضوری به عمل می آید.

رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ثبت نام ۲۵۰ نفر از طلاب خراسان رضوی در این دوره خبر داد و تصریح کرد: پس از به عمل آمدن مصاحبه غیر حضوری ۴۰ نفر به منظور شرکت در این دوره انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این که دوره مذکور ویژه طلاب استان خراسان رضوی است، افزود: شرکت طلاب سایر استان ها در این دوره ممنوع بوده و در صورت حضور، هیچ گونه امتیازی در جذب و گزینش ایشان محسوب نخواهد شد.

حجت الاسلام حقیقت اظهار داشت: این دوره آموزشی در زمینه‌هایی از جمله: مبانی تعلیم و تربیت، طراحی، تکنولوژی آموزشی، ادبیات کودک و نوجوان، روش کلاس داری، روش بیان احکام، مسابقات فرهنگی، اردو داری و ... غیر حضوری برگزار می شود.

وی در پایان با بیان این که این دوره به صورت آفلاین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در پایان دوره، مدرک آموزشی معتبر صادر می شود و شرکت در دوره آموزشی به عنوان سابقه آموزشی لحاظ شده و پس از اخذ مدرک، از امتیاز اولویت اعزام عمومی و تخصصی در مناسبت های تبلیغی برخوردار خواهند شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما