جمعه 10 فروردين 1403   15:09:09

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

نقش نگاه تخصصی در رفع آسیب های اجتماعی

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت داشتن نگاه تخصصی در رفع آسیب های اجتماعی، بر ظرفیت آموزشی مرکز آموزش های کاربردی این معاونت جهت آموزش مبلغان استان البرز تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان البرز اظهار داشت: با توجه به اهمیت استان البرز و وجود آسیب های اجتماعی در این استان، ما هم در حوزه اعزام عمومی در ایام محرم، ماه رمضان و تابستان آمادگی کامل جهت اعزام مبلغ به استان البرز را داریم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این نشست ها گفت: در بسیاری از این گونه جلسات مشکلات، گلایه ها و کاستی هایی مطرح می شود اما به دست فراموشی سپرده خواهد شد؛ باید مشکلات و گلایه ها به صورت مکتوب نوشته شود و با جدیت پیگیری و حل شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر اهمیت نگاه تخصصی به تبلیغ تصریح کرد: با توجه به اهمیت تبلیغ تخصصی، اداره کل تبلیغ تخصصی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

وی افزود: اعزام مبلغان تخصصی می تواند در رفع آسیب های اجتماعی با نگاه تخصصی اثر ویژه ای داشته باشد اما در این حوزه محدودیت هایی کمّی وجود دارد که معاونت فرهنگی و تبلیغی در حد توان همکاری لازم را جهت اعزام مبغان تخصصی به استان البرز خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان سایر ظرفیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در کنار اعزام مبلغان تخصصی، در حوزه آموزش نیز امکان همکاری وجود دارد؛ مرکز آموزش های کاربردی در حال حاضر به صورت فعال در حال برگزاری دوره های عمومی و تخصصی با موضوعات متنوع جهت آماده سازی مبلغان برای اعزام به مناطق مختلف تبلیغی می باشد که می توان از این ظرفیت عالی جهت آماده سازی مبلغان استان البرز استفاده مطلوبی کرد.

وی مسائل مالی را یکی از موانع پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: امکان دارد مشکلات مالی برخی از فعالیت ها را با محدودیت مواجه کند که از این جهت لازم است سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی با کمک هم موانع را رفع کنند؛ با توجه به اولویتی که استان البرز دارد، معاونت فرهنگی و تبلیغی تلاش می کند با تمام توان از این استان حمایت کند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما