پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:46:05

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

سبک زندگی از اصلی ترین سازه های حفظ و ترقی هویت یک ملت است

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: سبک زندگی از اصلی ترین سازه های حفظ و ترقی هویت یک ملت است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سبک از گستره های جدی پیشرفت و تمدن سازی در جامعه و همچنین از اصلی ترین سازه های حفظ و ترقی هویت یک ملت به حساب می آید.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در امتداد رسالت ذاتی خود که احیا و توانمندسازی سبک زندگی اسلامی در همه ابعاد آن اعم از زندگی فردی و اجتماعی است، اقدام به برگزاری جشنواره کتاب سال سبک زندگی کرده است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه ادامه داد: دوره اول و دوم این جشنواره، با محوریت کتب سبک زندگی در دو محور کتب سبک زندگی و حوزه کودک و نوجوان در سال های گذشته برگزار گردید و این جشنواره، در سومین گام خود به موضوع پایان نامه ها و رساله های برتر در این حوزه می پردازد.

وی بیان داشت: سیاست شورای راهبری قطب های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان کارفرما و دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عنوان مجری جشنواره، برپایی در گام سوم عبارت است از: شناسایی و تشویق محققان و آثار برتر، جهت دهی به پژوهش های دانشگاهی و حوزوی به سمت نیازهای حوزه سبک زندگی، هدایت محققان به طرف نوآوری در تولید محتوای علمی در حیطه سبک زندگی و تقویت فرهنگ رقابت علمی صحیح در میان پژوهشگران اعم از دانشگاهی و حوزوی.

حجت االسلام والمسلمین دکتر علیزاده در پایان از دیگر اهداف این جشنواره را تبیین مبانی و استاندارهای سبک زندگی با نگرش اسلامی ایرانی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمرکز محورهای جشنواره ناظر به همین مسئله است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما