پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:18:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت:

آموزش هنری و ادبی 210 هنرجوی طلبه در پاییز98

  • خلاصه :به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی 210 هنرجوی طلبه خواهر و برادر، آموزش های هنری و ادبی را در ترم پاییز 98 فراگرفتند.
به گزارش تبلیغ نیوز، در ترم پاییز دوره های آموزشی خوشنویسی، انیمیشن، ادیت فیلم، عکاسی، طراحی، ویراستاری و نقد فیلم که به همت اداره امور آموزش هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، 210 هنرجوی طلبه خواهر و برادر شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، هنرجویانی که نمره پایان دوره بالاتر از 16 را کسب کنند و بیش از یک جلسه غیبت نداشته باشند، گواهینامه دریافت خواهند کرد و هنرجویان زبده رشته های انیمیشن، ادیت فیلم، ویراستاری و داستان نویسی نیز به دفاتر فیلمسازی و نشر معرفی خواهند شد.

در ترم پاییز امسال دوره های هنری و ادبی خارج از مرکز هنر و رسانه، در مرکز شهید حقانی شهرک مهدیه و مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان برای برادران طلبه برگزار شد.

علاقه مندان جهت اطلاع از دوره های آموزشی جدید و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 31153316 با پیش شماره 025 تماس حاصل نموده و یا به سایت اشراق نیوز به نشانی www.eshragh.ir مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما