پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:02:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی تبیین شد:

سمینارپروژه‌ها؛ ظرفیت مناسبی برای معرفی فعالیت‌های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سمینارپروژه‌ها را ظرفیت مناسبی برای معرفی فعالیت‌های پژوهشی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و به پخش این سمینارپروژه ها از طریق فضای مجازی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری «رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در گفت و گویی اظهار داشت: برگزاری سمینارپروژه‌ها در راستای تقویت مرجعیت علمی گروه‌ها و پژوهشکده‌ها و اتقان علمی فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشگاه است و بر عمق و غنای پژوهش‌ها، اثربخش می‌باشد.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در راستای انجام هر پروژه و تحقیق‌ علمی که توسط اعضای محترم هیأت علمی و محققان پژوهشگاه انجام می‌شود و طرح پژوهشی آنان در شورای پژوهشی به تصویب می‌رسد‌، لازم است که محقق، پژوهشگر  و پژوهشکده حد اقل یک یا دو سمینارپروژه در طول فعالیت پژوهشی انجام دهد تا با حضور اعضای محترم شورای پژوهشی، ناظر پروژه و ناقدان، نواقص احتمالی پژوهش رفع شده و بر اتقان کارهای علمی افزوده گردد.

رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: بر همین اساس، سمینارپروژه‌ها از ظرفیت علمی بسیار بالایی برخوردار است، به گونه‌ای که تضارب آراء و نقد نظرات در برخی از سمینارپروژه‌ها در حد یک کرسی ترویجی و حتی کرسی تخصصی است، لذا مورد استفاده مشتاقان علم و تحقیق قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت مناسب سمینار پروژه‌ها و طرح مباحث علمی متقن در جلسات آن، و با توجه به وضعیت بیماری کرونا، امیدواریم بتوانیم از طریق فضای مجازی، مطالب ارائه شده در جلسات سمینارپروژه‌ها را پخش نماییم تا مورد استفاده علاقه‌مندان و مشتاقان قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما