جمعه 10 فروردين 1403   02:30:33

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دیدار سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با خانواده های شهدای روحانی

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با خانواده‌های شهید روحانی دادمحمد هوت و خانواده شهید روحانی ولی محمد عبداللهی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور » به همراه برخی از کارکنان این شعبه با خانواده های شهدای روحانی دیدار کردند.

در این دیدارها، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ضمن ابلاغ سلام و درود حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» نسبت به تکریم خانواده‌های شهدا تأکید و اظهار داشت: روش و منش شهدا برای همه الگو است و شهدا چراغ راهنمای جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون و مبلغین در دوران جنگ تحمیلی همراه و همرزم رزمندگان اسلام بودند و بسیاری از این عزیزان جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، گفت: بر خود لازم دانستیم با حضور در منزل این شهدای والا مقام از نورانیت خانواده‌های مکرم شهدا کسب فیض کنیم.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخار است و دیدار با آنها، برای همه ما روحیه بخش می باشد و باعث انگیزه، تلاش و فعالیت بیشتر می شود.

در پایان این دیدارها، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با تقدیم لوح یادبود از سوی حجت الاسلام والمسلمین واعظی از خانواده های شهدای روحانی که عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است شهید روحانی دادمحمد هوت از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید روحانی ولی محمد عبداللهی از شهدای ترور می باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما