جمعه 10 فروردين 1403   16:16:24

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛

برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم علیپور توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مراسم گرامیداشت یاد مرحوم علیپور «رییس پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عباس کوثری «عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در مراسم گرامیداشت یاد مرحوم علیپور «رییس پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همزمان به صورت مجازی در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: حضرت علی(ع) می فرمایند با مردم به گونه ای معاشرت کنید که اگر شما غایب شدید و نبودید، همه به سوی شما توجه کنند و اگر شما را از دست دادند، بر شما گریه کنند.

وی گفت: در تمام پیام های تسلیتی که در پی درگذشت دکتر علیپور صادر شد، بر اخلاق ایشان تأکید شده بود؛ آن مرحوم شخصیتی با اخلاق و متواضع بود و برخی از عزیزان شهادت می دادند که 30 سال با ایشان معاشرت داشتیم و سعی کرد که کسی را نرنجاند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به بعد علمی مرحوم علیپور خاطرنشان کرد: ایشان از لحاظ کرسی تدریس نیز میان علوم حوزوی و دانشگاهی جمع کرده بود و ان شاءالله خداوند متعال تدریس ها و خدمت ها و اخلاق متواضعانه و دانشش را ذخیره آخرتش قرار دهد.

شایان ذکر است که در ابتدای این مراسم، آیاتی از قرآن کریم تلاوت و زیارت عاشورا نیز قرائت شد.

ابراهیم علیپور «رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» پس از دو هفته بستری به خاطر بیماری کرونا پنج شنبه ۱۷ مهر (مصادف با اربعین حسینی ۱۴۴۲) چشم از جهان فرو بست.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما